boot

• Topicstarter Topicstarter hilbert61
  • Startdatum Startdatum
H

hilbert61

Guest
hallo,

ik heb een auto maar nu wil ik er een boot bij

wie weet er een mooie en goeie boot?

stuur dan even een paar links graag!

het moet electro zijn en schaal1/10 en moet wel rond de 60 lopen en prijs rond de €100,-:)

groetjes

Kan je van te voren al vertellen dat gaat je niet lukken. echt een schaal heb je bij de boten niet echt. dus ongeveer de lengte van 60cm met een snelheid van 60kmh. zit je al snel rond de 200 a 300 euro naar mijn weten.

corect me if i am rong.

greetz kevin

Hoi

weet jij eigenlijk wel wat je wil?
eerst een auto voor erbij en nu weer een boot??
vertel eens?

mvg Hans

ja een auto word niks want ik zie er geen 1 naar mij zin dus nu maar een boot vind ik ook wel mooi

Voor 100,- de 60km/h willen passeren , kijk eens op marktplaats en zoek met NQD dan zie je bootjes genoeg in jouw prijsklasse alleen of ze goed zijn en de geadverteerde 50km/h zullen halen is een 2e , ik denk t niet dus sparen sparen sparen en van het zomer opnieuw vragen met een beter budget.

hallo,

ik heb een auto maar nu wil ik er een boot bij

wie weet er een mooie en goeie boot?

stuur dan even een paar links graag!

het moet electro zijn en schaal1/10 en moet wel rond de 60 lopen en prijs rond de €100,-:)

groetjes

Een boot 1:10... Als je een model wilt van een roeiboot, kom je dan al uit op 50 cm. Wil je een model van een sleper, wordt hij al gauw 1,5 meter lang en 20 kilo. Wil je een model van een mammoettanker zal je moeten verhuizen... 300 meter in schaal 1:10 is nog steeds 30 meter. Ik denk niet dat dat in jouw kamertje past.
En dan rond de 100 euro? Met alles erop en er aan? :sleepy::sleepy:
Doe je huiswerk even opnieuw.

Niemand kan je een "mooie" boot aanwijzen. Of een boot mooi is bepaal je zelf.
Er zijn schepen die ik mooi vind, waar anderen "geen bal aan" vinden en omgekeert.
En een "goeie" boot... Wat is dat?
Een boot die niet zinkt?
Of een boot die goed presteert?
Eentje die snel gaat of eentje die goed kan slepen?
Of een boot met heel veel functies?

Wat jij wilt is: onmiddellijk een groot model hebben waarmee je de blits kan maken voor weinig geld. Ik heb nieuws voor je: Die bestaan niet.
Scheepsmodelbouw is een zaak van geduld. Klein beginnen en hééééél langzaam kan je naar iets groters toe.
Tenzij dat je bulkt van het geld, dan kan je bijvoorbeeld een model van een slagschip kopen, kant en klaar, motoren er in. Die zijn niet 1:10, maar 1:144 en kosten ongeveer 1200 euro.

Ik heb dan ook maar één tip voor je:
Kijk op Marktplaats.
Daar staan elke dag heel veel "goeie" en "mooie" boten op (tenminste... volgens de aanbieders)
En als laatste: een boot "loopt" niet. Een boot vaart.
Succes met je zoektocht.

[mod] En voortaan zou een duidelijker topictitel ook handig zijn. Het botendeel van dit forum gaat namelijk over... boten. Een titel zoals "boot" zegt dus bijzonder weinig.[/mod]

Laatst bewerkt:
Back