boten en airbrush

Al veel mooi spuitwerk hier gezien en ik dacht: "nu nog een paar bootjes want die zijn in de minderheid lijkt me :D ..."
*edit*: de links ff gerepareerd; foto's waren weg wegens aanpassingen aan onze site :wink:
splash16_jpg.jpg

splash18_jpg.jpg

Cyklon8_jpg.jpg

Ze zijn niet alle drie van mij maar ik heb ze wel zelf gespoten. De laatste was van mij maar die zit nu in Engeland. Ondertussen zijn we weer volop aan andere projectjes bezig...

Was me even vergeten voorstellen :oops:

Ik ben Tom Feyen, woon in Ekeren (noorden van Antwerpen). Modelbouw is sinds 1985 een virus waar ik aan vasthang. Jarenlang heb ik met autotjes gereden (competitie 1/10; 1/12;1/18 off en on road) maar sinds 1997 ben ik verslaafd aan boten (snel en electrisch :wink: ). Als bijkomend tijdverdrijf spuit ik samen met men twee kompanen bootjes voor collega-modelbouwers.

@jaimy
Wat voor een site bedoel je dan probeer het zelf eens site bestaat niet meer zeggen ze of is verhuisd mag jij uitzoeken waar het zit A U Bik spuit dus ook boten/modellen in opdracht.
kijk hier op de site voor meer info :oops: :oops:

Hey Andy...long time no see :roll: ...Had vandaag gehoord dat je weer boven water bent gekomen. ...met de boten gaat het goed hé..

F.van.Gent zei:
@jaimy
Wat voor een site bedoel je dan probeer het zelf eens site bestaat niet meer zeggen ze of is verhuisd mag jij uitzoeken waar het zit A U Bik spuit dus ook boten/modellen in opdracht.
kijk hier op de site voor meer info :oops: :oops:

link is aangepast.

als het goed is doet ie het nu weer wel.

groetjes jaimy

Zeer mooi die boten,

Ik spuit geen boten en bus dus juist geintereseerd in jullie techniek !... hoop dat jullie hier vaker wat gaan laten zien !!?

Groeten,
Ruben

Volgens mij weet iedereen wel hoe je een boot moet spuiten. Alleen het airbursh gedeelte lijkt mij wel interessant. Misschien een kleine tutorial schrijven?

@Jaimy

Jouw spuitwerk is toch gewoon simpel en standaard? Wel mooi verder :D , maar weinig bijzonder vind ik.

hier eentje van mij dan maar, is een hydromite voor eigen gebruik. Opzich niet echt speciaal (ben nog aan oefenen met airbrush) en gewoon gedaan met motip spuitbussen
IMAG0097.jpg

@ tom, ik zie geen foto's...?? :cry: (ken natuurlijk je werk wel van xtreme forum :wink: , en dat ziet er altijd strak uit)

edit: de foto's doen het nu wel!! toppie

groet jurriaan

Back