bouw adrenalin

Hi Bert, dat zijn wel coole kleurtjes. Rood is natuurlijk sowieso de mooiste kleur voor vliegtuigen en dit rood/zilver/grijs is wel apart.

Je gaat er heus wel blij mee zijn. Het is een heel goed vliegende kist vind ik. En qua uiterlijk een van de mooiere F3A bakken die er zijn.

Ben benieuwd naar het eindresultaat maar dat zien we eind april wel.
 
hé br@m, dat rood is in het echie oranje.
wat zeg ik nu.... het is knal oranje, het ging mij vooral om de zichtbaarheid.
ik wordt nu toch ook echt benieuwd naar het resultaat en hoe het vliegt natuurlijk.
 
vandaag het grijs van de romp gespoten :lol:
moto_0024.jpg

moto_0025.jpg

het is redelijk goed gelukt er zitten wel wat schoonheid foutjes in, in de vorm van wat holpoints en er zit wat sinasappel huid in waarvan ik denk dat die er nog wel uitgepoets kunnen worden.
al met al het valt me niet tegen.
 
Sinasappelhuid kun je wegpolijsten, maar is erg veel werk.

Ziet er goed uit!

Ik ben het met br@m eens.. die vleugelfoto's, dat is rood.. maar die romp is duidelijk wel oranje.
 
dat moet dan toch aan het foto liggen, het zal wel aan de belichting liggen.
hoe langer dat ik kijk des te mooier dat ga ik hem vinden :lol:
 
Laatst bewerkt:
gisteravond de romp naar huis gehaald en voor het eerst alles afgewerkt en in elkaar gezet.
het kleur verschil is toch groter dan ik verwacht had :sad:
PICT4029.JPG
 
even het gewicht, ik zit nu op 4747 gram :lol: dit wordt heel krap.
wat zit er nog niet in: accu, cockpitkap, schakelaar en de ontvanger.
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er goed uit hoor.. vaak als je er zelf mee bezig hebt wil je het allemaal 100% perfect hebben en dan valt elk klein foutje tegen.. maar doe eens een stapje terug en kijk eens van een afstandje.. dat wordt gewoon een hele mooie kist :)
 
ja, hij is af. :lol:
morgen als het weer is gaat ie de lucht in.
het gewicht is nu 5110 gram, het gewicht valt me op zich wel mee, als ik de ontvanger en de accu wissel voor de nieuwe spullen dan komt ik al aardig dicht bij m'n streefgewicht.
dan komt het met ander vleugels wel goed.
 
Zou het mooi zo laten, er wordt in de B en C toch niet op gecontroleerd.. al dat werk niet waard. Ik ben benieuwd hoe ie je gaat bevallen!

Heb je nu wel een pomp etc, of ga je eerst zonder vliegen.
 
ik blijft dit seizoen met deze vleugels vliegen, deze zijn te zwaar 557 en 583 gram (450 zou al heel mooi zijn)
dit schijnt met een snap en een spin een nadeel te zijn (is mij verteld).
hier moet dus minimaal 100 gram per vleugel af kunnen.

ik ga het eerst met een cline regulator proberen (zit er al in)
als het mee zit zal ik je morgen vertellen hoe het bevalt :lol:
 
hij heeft niet gevlogen, er zijn wat kleine dingen die ik eerst moet oplossen.
er zit ergens een behoorlijke rammel, ik vermoed dat er ergens iets los zit.
ook de cockpit zit niet zo vast zo als het zou moeten zitten.
de motor heeft gelopen, klonk gelijk redelijk goed (moet nog inlopen).
nu ga ik eerst alles controleren of dat er niks los zit.
word vervolgd :lol:
 
Ik ken het.. je wilt dan zo graag vliegen.. de 1e 2 keer ben ik met mijn Alliance ook thuisgekomen zonder te vliegen.. allemaal van die kleine puntjes.. de laatste loodjes...
 
het moeilijke vindt ik dan toch echt om hem toch aan de grond te houden.
thuis denk je al gauw van dat het zo wel kan, in de praktijk valt het toch tegen.
die 26 cc is toch echt beul van een motor, wat een geweld.
de motor mount met de schokbrekers werkt toch beter dan ik verwachte.
de motor schud nauwlijks, hoog uit een paar mm.
daar zit misschien wel het probleem van het rammelen, is de demping niet te goed?
 
Back
Top