Stephan,
Ik las je mail pas nadat ik al geëtst had..... Eerst het goede nieuws, het ging allemaal erg vlot. Een proefstrookje wees uit dat er met het nieuwe materiaal geen verandering in de belichting nodig was. Toen ben ik gelijk maar verder gegaan met het ontwerpje dat ik al had laten zien. Hieronder het doorgeëtste plaatje. Het verbaast me elke keer weer wat voor kleine details je kunt bereiken. Het stukje in de "A" is keurig blijven zitten. Ik ben erg blij met dit resultaat, want daar kan ik voor de ss Rotterdam weer verder op borduren (moet nog wel een borduurloep aanschaffen).
Niet slecht toch?, al zeg ik het zelf.
Nu voor de lachers, de andere kant:
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb, misschien te veel in de spiegel zitten kijken? In ieder geval is wel te zien dat het principe goed werkt, ook het half dooretsen van de dammetjes (dit had voor de volledig doorgeëtste versie ook de voorkant moeten zijn).
Nu ik weet hoe het moet, maak ik morgen in een handomdraai een nieuwe. Al was het maar voor de curiositeit, ik stuur deze ook wel mee (stuur me even een PB'tje met het adres waar ik het heen kan sturen). Ik laat morgen (of als dat niet lukt, overmorgen) wel even weten of ik weer recht in de spiegel durf te kijken.
Groet,
Ad Bakker
PS, Stephan, als je nog wat wilt wijzigen, geef dat dan even door. Omdat ik morgenochtend wat andere zaken te doen heb, kom ik er morgen toch pas in de middag of avond aan toe.