bouw daf ya 314 schaal 1 op 4

full
reeds in december 2010 begonnen met de bouw van de daf ya 314 schaal 1 op 4 rc controlled
eigenlijk zouhet de dikke daf moeten worden echter na maanden zoeken nog steeds geen goede tekening wel die van de daf ya 314 schaal 1 op 10

Laatst bewerkt door een moderator:
ah die ga ik bijhouden. mijn vader heeft vroeger in dienst ook op zo'n vrachtwagen gereden, maar dan een oplegger. ik ben even het type kwijt.

en jou koellucht komt dus ook in de cabine uit, net echt ;)

Hoi Ya314(naam?),

Allereerst welkom op het forum.

Je bent met een leuk en vooral groot project begonnen.
Als je de tekening al hebt in schaal 1:10 ben je er toch al, kwestie van omrekenen.
Of bedoel je een tekening van de YA328?

Als ik een tip mag geven, plaats je bouwverslag bij de modeltrucks, hier zitten alle truckbouwers bij elkaar en krijg je veel meer respons op je vorderingen en vragen.

Veel succes.

Laatst bewerkt:
bedankt voor het advies zal meteen een artikel plaatsen op deze pagina mbt de tekening ik ben nog steeds op zoek naar een bouwtekening van een daf ya328 die van de 314 heb ik indien mensen copie willen hebben laat maar weten schaal 1 op10 kosten plus minus 5 a 6 euro ex verzendkosten

de bak binnen in is al geplaatst echter kleine problemen met het motor blok wil niet goed lopen en ik ben bezig om een goed difrentieel te krijgen

als je dit plaatst bij de modeltruckers heb je kans dat er andere 1:4 bouwers ideeën hebben / delen en misschien hebben sommige zelfs nog wat onderdelen ..
en ik heb bij mijn 1:4 Kenworth T600a het Differentieel van een scootmobiel gebruikt (wat door meerdere 1:4 bouwers word gebruikt ..

Groetjes van Jan-Elze

ik heb evt nog een compleet diff liggen en evt ook nog een 5pk motortje wat wel goed loopt
verder heb ik ook nog wat actuators liggen

He leuke site's hebben jullie ben er op dit moment ook eentje aan het opzetten waar meer foto's komen mbt motor blok daar lijken de
problemen mee opgelost te zijn krijg onderdelen uit engeland
dat differentieel hoeveel zou die moeten kosten ??

mvg henk ten westeneind
heinenlin@gmail.com

Back