Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee helaas heb alleen maar gefilmdOok gefeliciteerd namens mij. Heb je nog foto's vd vlucht?
Freek
Maar komt goed hoor iedereen lekker in spanning mooi toch was ik ook na al die uren bouwen en toch geluktHe richard, ik had je al aangeboden om m voor je op youtube te knallen. Aanbod staat nog hoor. Iedereen is razend benieuwd denk ik!
ja na al de reacties en toch gelukt vind ik wel een prestatie hoor arnoldJij maakt het wel heeeeeeel spannend allemaal[emoji23]
maakt mij niks uit arnold hij heeft gevlogen geloof mij maar en zo niet jammer duurt nog wel even voor hij weer de lucht in gaat ik wil het zelf doen dus veel oefenenja na al de reacties en toch gelukt vind ik wel een prestatie hoor arnold
maar was erg spanend hoor de lucht in ging hij zo maar de landing was wat angstiger om het zo maar te zeggen maar is weer heel op de grond gekomen bewijs foto,sIk ook! Mooi toch! Beloning op noeste arbeid.
waarom is iedereen benieuwd danHe richard, ik had je al aangeboden om m voor je op youtube te knallen. Aanbod staat nog hoor. Iedereen is razend benieuwd denk ik!
ja alees went behalve een vent hahahahahahaDan hangt daar toch heel wat uurtjes in de lucht te bengelen, ik heb mn kistje al wel zelf gevlogen, sta dan eerst effe een poosje moed te verzamelen....ik denk dat het op den duur wel overgaat, alles went tenslotte....
Groeten, Arnold
dat vind ik heel mooi maar iedereen was zo negatief in het begin en dat vond ik niet leuk maar het reseltaat is hij vliegt toch dus wat heb ik verkeerd gedaan dus daarom laat ik ook maar geen filmpje zienNou gewoon omdat we altijd benieuwd zijn naar elkaars maiden