Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mooi manIk zou zeggen: leef je uit!!!!
Groeten, Arnold
Maar ik ben ook niet van plan om er raar mee te vliegen om het zo maar te zeggen gewoon leuk rondjes vliegen vind ik al genoeg hoor lekker genieten en niet te snel vliegen.Kijk hier eens op dit draadjehttp://www.modelbouwforum.nl/index.php?threads/231654/
Ik weet niet of houtlijm op depron kan, eerst effe testen dan maar.....
Begint er al aardig op te lijken, succes met afwerken!
Misschien is het handig om eerst te kijken of het goed vliegt voordat je er uren in steekt met de afwerking.
Groeten, Arnold
heeft niets met schieten of mis schieten te maken.
ALLES wat je toevoegd, is meer gewicht.
en als je jouw toestel op de weegschaal hebt gelegd, zul je merken dat er echt niet veel bij mag om binnen je gewicht te blijven.
maak nu eerst eens een toestel wat vliegt.
zware kleintjes (jouw toestel valt onder de kleintjes) hebben de neiging vrij vlot te vliegen. dan zie je al die details niet eens.
dan vallen ook al die verschillende stuurvlakken niet op.
daarnaast. kun je ze zowieso wel besturen?
1 kanaal voor gas
2 voor aileron (vleugel)
1 voor roer
1 voor hoogte
zijn er al 5. en dan moet je nog minimaal 2 servo's toevoegen voor de flaps.
dus 7 kanaals ontvanger minimaal, en een zender die al die functies kan besturen en mixen.
heb je dat?
nogmaals.
maak eerst gewoon eens iets wat vliegt.
als dat vliegt, kun je altijd nog dingen toevoegen.
doorgaans leert een kind ook eerst kruipen, lopen, en dan pas rennen..
sla je een stap over, gaat het zeer doen..
dank je ArnoldNou weer een paar update wil het toch even laten zien
Mvg Richard
Jazeker een hoop uurtjes in gestoken maar dat vind ik niet erg volgen nog wel een x aantal uurtjes hij is nog lang niet klaar.Graag gedaan[emoji23]
Ziet er goed uit, een hoop uurtjes ingestoken!
Heb je die klinknagels met houtlijm gedaan? Gaat dat goed?
Voorzichtig de lucht in hoor! Het kan zijn dat je stuka hier en daar nog wat getrimd moet worden.
Verwacht niet dat hij in 1 keer rechtuit vliegt, mijn timmermansoog hou je niet voor de gek[emoji12]
Heb je al een weegschaal op de kop getikt, of wacht je op je verjaardag[emoji23] ? Ik ben benieuwd wat je stuka weegt.
Groeten, Arnold