Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hee Freek heb je daar ook een tekening van die laagdekker depronHij ziet er best leuk uit. Hoop dat ie ook zo vliegt. Succes daarmee.
Freek
Heb ik gedaan Student kijk daar heel veel op maar dacht dat Freek een tekening op schaal had voor mij snap je dan word het voor mij een stuk gemakkelijker Dan kun je die mij evt mailen snap je niet kwaad bedoelt hoor.richard, dan hebjeniet op flitetest gekeken...
helemaal vol met tekeningen en goed vliegende toestellen.
alleen ff paar tellen zoeken op de site
Flitetest is mijn favorietHeb ik gedaan Student kijk daar heel veel op
Grt Richard
Heb ik gedaan Student kijk daar heel veel op.
Grt Richard
Grt Richard
Dank je wel robert maar ik ben niet zo jong meer hoor 45 maar vind het gewoon leuk om te doen.Ik ben blij weer eens een jonge modelbouwer te zien die het bouwen verkiest boven iets te kopen. Petje af Richard ga zo door!
Groetjes Robert
ja ik doe mijn best maarja er zijn altijd mensen bij die dat niet waarderen denk ik ik weet het niet ik bedoel er echt niks kwaads mee snap je is voor mij ook allemaal nieuw he doe dit net een half jaar ik doe ook mijn uiterste best om het zo maar te zeggen.45 jaar is voor mij jong hoor lol.........................
goeie vraag hoezo datWat is de vleugeloppervlakte?
Groeten, Arnold
heb ik niet op gemeten sorrygoeie vraag hoezo dat
105 bij 25 cm op het breedste stuk maar dat is wel goed tochheb ik niet op gemeten sorry