Bouw depron stuka

Ik pak gewoon de keukenweegschaal, mag best van mn vrouw[emoji23] [emoji23]

Timmermansoog is een oog die op een afstandje ziet of iets vlak, haaks en evenwijdig loopt, als ie een biertje opheeft verdwijnt die gave weer[emoji23]

Groeten, Arnold

Hallo Richard,

Alleen een google sketchup tekening met de outlines van het hele vliegtuig, geen mallen om uit depron te snijden of iets dergelijks. Dus het is best een werk daar een echt vliegtuig van te maken. Ook de vleugels en ribben staan er niet op, slechts wingspan en koorde. Ribben komen uit profili.

Freek

richard, dan heb jij niet op flitetest gekeken...
helemaal vol met tekeningen en goed vliegende toestellen.
alleen ff paar tellen zoeken op de site

richard, dan hebjeniet op flitetest gekeken...
helemaal vol met tekeningen en goed vliegende toestellen.
alleen ff paar tellen zoeken op de site
Heb ik gedaan Student kijk daar heel veel op maar dacht dat Freek een tekening op schaal had voor mij snap je dan word het voor mij een stuk gemakkelijker Dan kun je die mij evt mailen snap je niet kwaad bedoelt hoor.

Grt Richard

Laatst bewerkt:
Ik ben blij weer eens een jonge modelbouwer te zien die het bouwen verkiest boven iets te kopen. Petje af Richard ga zo door!

Groetjes Robert

Ik ben blij weer eens een jonge modelbouwer te zien die het bouwen verkiest boven iets te kopen. Petje af Richard ga zo door!

Groetjes Robert
Dank je wel robert maar ik ben niet zo jong meer hoor 45 maar vind het gewoon leuk om te doen.
En kopen kan ik altijd nog maar vind zelf bouwen veel leuker en nu maar hopen dat de stuka vliegt ik heb me wel aan alle regeltjes gehouden dus maar ben nog lang niet klaar.

Grt Richard

45 jaar is voor mij jong hoor lol.........................
ja ik doe mijn best maarja er zijn altijd mensen bij die dat niet waarderen denk ik ik weet het niet ik bedoel er echt niks kwaads mee snap je is voor mij ook allemaal nieuw he doe dit net een half jaar ik doe ook mijn uiterste best om het zo maar te zeggen.
En hopen dat hij vliegt maarja ???????????????????????????

Grt Richard

dit is hem geworden nog een paar kleine dingetje en dan de lucht in.

Grt Richard

Bijlagen

• 20160212_183437[1].jpg
    20160212_183437[1].jpg
    114 KB · Weergaven: 255
  • 20160212_183613.jpg
    20160212_183613.jpg
    112 KB · Weergaven: 226
  • 20160212_183530.jpg
    20160212_183530.jpg
    110,6 KB · Weergaven: 243
  • 20160212_183631.jpg