E
Edwin Roethof
Guest
doormiddel van google en et forum hebben we meerdere voorbeelden en inmidels ook 1 tekening (onbekend welk merk/type ponton) van diverse pontons.
Daar de waar de kinderen alvast wat willen lijmen en "bezig" zijn, hebben we (lees: IK)
, besloten om maar wat hout zo uit de schuur te halen en gereed te maken.
Daar voor mijzelf meer de passie in het bouwen zit en zelfs meer in het over gedetaileerd maken van diverse , begin ik tevens met het uitwerken van 3d en 2d tekeningen (autocad, sketchup en handwerk tekeningen) van een ponton en laadponton.
zodra ik doorheb hoe ik spullen kan uploaden ter bezichtiging gooi ik deze , in deze tread.
PS. zelf ben ik een extreemist in recycelen van bouw materieel
, redenen zijn o.a kosten besparen , en maakt het bouwen leuker dan wel intresanter (in mijn ogen).
En grootste reden is dat ik Dagelijks dmv werk aan materieel gemakelijk kan komen.
(Eigen "Klus" bedrijfje)
Daar de waar de kinderen alvast wat willen lijmen en "bezig" zijn, hebben we (lees: IK)

Daar voor mijzelf meer de passie in het bouwen zit en zelfs meer in het over gedetaileerd maken van diverse , begin ik tevens met het uitwerken van 3d en 2d tekeningen (autocad, sketchup en handwerk tekeningen) van een ponton en laadponton.
zodra ik doorheb hoe ik spullen kan uploaden ter bezichtiging gooi ik deze , in deze tread.
PS. zelf ben ik een extreemist in recycelen van bouw materieel

En grootste reden is dat ik Dagelijks dmv werk aan materieel gemakelijk kan komen.