Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Door water schade bij ons thuis is myn bouw handleiding van de scania helemaal naar de kl... :'( en nu is myn vraag kan iemand hem kopieëren of in scannen en op sturen en als er kosten zijn gemaakt wil ik die natuurlijk vergoeden alvast super bedankt
Ik weet dat de handleidingen ook online staan, alleen weet ik niet waar.
Hans ten brinke heeft er vele op zijn pc weet ik, hij zal vanavond of morgen hier vast kijken.
Is vandaag, als het weer het toelaat, rijden in duitsland....
rottierood gaf al een link naar de handleiding van de scania op de conrad site.. pdf file is de bouwhandleiding.
Marcel: Het zou mij niet verbazen als er al plannen op tafel liggen voor je volgende truck . We zien je vanzelf wel weer terug verschijn hier . En een goed excuus is "buiten is gezonder dan binnen" .
die op de site van Conrad is goed, als je er niks aan hebt wil ik van de mijne wel een kopie maken, heb eventueel ook de handleiding voor de licht en geluidset voor je
Nou als dat zou kunnen zou wel super zijn,die van het licht en geluid is gespaard gebleven voor het water en het chassie staat al bijna in elkaar ben nog bezig net het verlengen maar als je de pagina's van de cabine monteren kan op sturen zou wel super zijn
Is het mogelijk dat iemand de tekening van de verlichting ed ook kan opsturen ik vind persoonlijk dat in het boek van tamiya deze moeilijk te begrijpen is.Ikzelf heb de electronica set besteld bij stella models in hong kong en dat scheelt aanzienlijk in de euries.Ongeveer de helft met nl en nettjes en correct opgestuurd.Alvast iedereen bedankt voor de medewerking.Ps heeft er ook nog iemand goede tips om de versnellings bak goed te laten schakelen.Persoonlijk vind ik dat hier nogal wat kracht voor nodig is.Mvg Scania-puppypower