bouw handleiding

Na lange tijd nix aan modelbouw gedaan te hebben, wou ik weer beginnen aan een doos die nog had staan.
maar de bouw handleiding is niet meer compleet.

het gaat om een doos van revell nl de set mercedes-benz ACTROS & RACING TRAILER kit nr 07572.

ik heb online al gezocht maar helemaal nix gevonden.
als iemand toevalig die handleiding heeft of weet hoe ik er aan kan komen, zou ik dat heel fijn vinden.

mvg TheEnd2u2

ik ben al op hun site geweest, en normaal moet je gewoon kunnen bestellen. maar kan nergens meer vinden waar.
mischien dat ik toch ff een mailtje stuur.

Stuur dan maar een mailtje, want op de Revell site kun je niets meer bestellen

Ik heb al vaker gekeken of ze kits online verkopen, maar niks hoor. Zelfs geen adviesprijzen.

gr ;)

Je moet op revell site naar contact ofzo gaan een mail sturen en zeggen dat je dat onderdeel kwijt bent in dit geval handleiding dan zet je het model enzo erbij.]
en dan krijg je na een paar dagen of soms minuten ofzo een mail dat ze hem gaan bewerken en dan zie je ineens een pakketje op de deurmat liggen :) voor noppes :)

ik wist dat t kon, heb er al eerder gebruik van gemaakt

en tot dat die handleiding binnen is heb ik ff een andere kit gekocht om me bezig te houden

Laatst bewerkt:
ACHTUNG ACHTUNG
ALGEMENE MEDEDELING

Ik zei nu wel een paar posts geleden dat je niets op de Revell site kon bestellen: NIETS IS MINDER WAAR!!!!

op deze site Revell-Shop - der offizielle Online-Shop von Revell kun je heel veel bestellen, wat kits, verf, airbrush enzo betreft!!

als deze post hier niet hoort, verplaats hem dan maar!

Revell heeft ook een groot aantal oude bouwinstructies on-line staan. Kijk maar eens hier.

Helaas de 07572 is daar niet bij, maar wellicht interessant om te gebruiken als 1e ingang voor een ieder die op zoek is naar bouwinstructies.

Back