Bouw je eigen vliegtuig

Een tijd geleden zag ik dit op de tv:
Tomtestoron hij probeert een 1:1 replica te maken van een vliegtuig van de gbr Wright
Uitzendinggemist.nl
Niet echt modelbouw maar toch leek het me leuk het even te plaatsen

mvg Rick

PS: plus mooie beelden van de wasserkuppe

Laatst bewerkt:
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik

Hij werkt dus niet..

Als je goed kijkt, de link bestaat voor een groot gedeelte uit een 'hash' en is dus specifiek voor jou. Bij anderen zal ie niet werken.

Als je even aangeeft welk programma of uitzending je probeert te linken, misschien dat ik wat kan goochelen voor je :)

Ik probeer er momenteel een .asf file van te maken. Je kan ook de file direct in je mediaplayer afspelen via streaming. Adres hiervoor is:

mms://bongo05.omroep.nl/ug-ondemand/wm70c1/id/unknown/12-2008/REPAIR_221208-LIN2015_Mon/bb.asf

gr
Spijker46

Bestand wordt 100+ mb...

EDIT: 145 mb om precies te zijn..... Iemand die dta kan verkleinen? ;)

Laatst bewerkt:
De dank gaat naar spijker, het enige wat ik gedaan heb, is zijn link klikbaar maken :)

Zo, heb 'm net bekeken, LEUK! :D

@ spijker, moet je 'm nog hebben in iets kleiner formaat?
Moet ie onder de 100Mb blijven ofzo? Laat maar weten, wil 'm best ergens voor je droppen.

En het lukt hem,alles wat er bij Tomtesteron gebeurd lukt.Vooral leuk als hij in de kuip in Duitsland de nodige meters te vliegen.

Back