Gereedschap testen op je zelf ,haakse slijper met doorslijpschijf 1.6mm ;check ,ging goed door tot in het bot. .kruiskop schroevendrraier gebruiken omiets los te drukken ;check ,bijna door mijn hand heen .De satanische doktor vond het wel leuk om daarna onverdoofd met een wattenstaafje jodium in de wond schoon te maken net zo diep als het gat was .
De hoeveelheden testen of je breekmesje nog scherp was ;check ,niet meer te tellen door het eelt ondertussen ,maar wel een paar keer bijna het topje kwijt geweest van mijn wijs en middelvinger.
het snij mesje voor banden herprofileren in je vinger zetten werkt gelijk ontsmettend aangezien je wond gelijk dichtgeschroeid wordt.
Maar de mooiste had ik voor een 3 maand terug .foutje bij het persen van een hoornring .Daar we speciale klemmen daarvoor hadden en wat haast (spoedklusje van 70 wielen 20,5 r25)
Schoot er een klem los van ongeveer een kilootje .Helaas stond ik in de weg .resultaat 3 tanden weg geslagen ,boven en onderlip goed ingescheurd ,boven en onderkaak gescheurd .Op de EH stonden ze wel versteld dat ik niet van de sokken was gegaan ( te eigenwijs voor

).De kaakchirurg was zeer goed ,maar de 6 verdovingsspuiten werkten niet optimaal waardoor ik daar af en toe toch spreekwoordelijk tegen het plafond aan zat .Na de feest dagen mogen er prothesen gezet worden .Door wat gemis van spierfuncties in de lippen is spreken wat minder makkelijk geworden .Maar ze hebben het goed gehecht ,je ziet er amper meer wat van .
Dus raymond troost je ,ik heb geleerd ook al denk je goed of slecht te zijn ,er zijn er altijd die je overtreffen .
Voor de rest Qua bouwwerk zit ik nog steeds te genieten