Fotor
Forum veteraan
Ik heb een aantal tussenstukken van het middenpaneel al weggehaald. Deze deden in de huidige staat van de bouw niets meer. Nu kan ik er nog lekker bij om ze te verwijderen.
Aan 2 kanten inzagen, dan breek je ze heel makkelijk eruit.
Wel opletten dat je de zaag recht houdt, want je zaagt zomaar in het spant!
Ach, klein stukje hout erover en het is weer sterk genoeg
En zo ziet het er dan uit
De romp wordt nu al lekker open van binnen.
Huidige status met het vakwerk
Ik heb bij Premierpilots.net een vrouwelijke piloot besteld. Na een langdurig onderzoek door de douane (tja, ik snap die mannen wel) is ze vandaag eindelijk aangekomen. Het is een prachtige pop met veel detail.
Ze ziet er echt uit alle hoeken goed uit
Met alle accessoires (pet, zonnebril, gordels, roze nagellak en goudkleurige BH!)
De gordels zijn een kunststukje op zich, ze kunnen werkelijk worden losgemaakt. Ik heb een tweede set gordels voor de achterste zitplaats.
Gewicht inclusief alle accessoires is 162 gram. Dat klinkt als veel, maar voor zo'n grote pop is het erg licht. Ze voelt tenminste als een veertje. Ik denk erover het hoofd draaibaar te maken met een servo, maar dat vergt nog wat onderzoek. De rug zal dan open gesneden moeten worden, en ik moet kijken of het hoofd eraf kan zonder schade te veroorzaken. Het zou leuk zijn als het lukt, maar het is zeker geen must.
Aan 2 kanten inzagen, dan breek je ze heel makkelijk eruit.
Wel opletten dat je de zaag recht houdt, want je zaagt zomaar in het spant!
Ach, klein stukje hout erover en het is weer sterk genoeg
En zo ziet het er dan uit
De romp wordt nu al lekker open van binnen.
Huidige status met het vakwerk
Ik heb bij Premierpilots.net een vrouwelijke piloot besteld. Na een langdurig onderzoek door de douane (tja, ik snap die mannen wel) is ze vandaag eindelijk aangekomen. Het is een prachtige pop met veel detail.
Ze ziet er echt uit alle hoeken goed uit
Met alle accessoires (pet, zonnebril, gordels, roze nagellak en goudkleurige BH!)
De gordels zijn een kunststukje op zich, ze kunnen werkelijk worden losgemaakt. Ik heb een tweede set gordels voor de achterste zitplaats.
Gewicht inclusief alle accessoires is 162 gram. Dat klinkt als veel, maar voor zo'n grote pop is het erg licht. Ze voelt tenminste als een veertje. Ik denk erover het hoofd draaibaar te maken met een servo, maar dat vergt nog wat onderzoek. De rug zal dan open gesneden moeten worden, en ik moet kijken of het hoofd eraf kan zonder schade te veroorzaken. Het zou leuk zijn als het lukt, maar het is zeker geen must.
Laatst bewerkt door een moderator: