Na vele bouwdraadjes te hebben gelezen zelf maar eens de moed bij elkaar gezocht om zelf maar eens wat te schrijven
Het gaat hier om een KDS 450 SV-CF, welke wel al voor 70% gemonteerd is maar voor dit draadje speciaal uit elkaar genomen om ook overal te controleren of er van borgmiddel gebruik is gemaakt. Je wilt toch niet dat hij halverwege onderdelen verliest tijden het vliegen., staat niet alleen slordig maar is nog gevaarlijk ook.
Ik zal zo even wat foto’s toevoegen (of zal ik een filmpje maken ? ) hoe het thuis geleverd word en dan stukje bij beetje behandelen. Inclusief de montage van alle electronica en mijn setup.
Wat zit er allemaal in de kit :
1 x KDS-450-CF 3D Helicopter (70% gemonteerd)
1 x Borstelloze motor 3500KV
1 x Set 325mm Carbon Fibre Main Blades
1 x Borstelloze Regelaar - 40A
1 x Engelstalige Handleiding op CD-ROM
1 x Aluminum Koffer (Alleen voor de ongebouwde kit)
De handleiding helaas alleen op cd-rom, is voor na lezen op het veld toch wel makkelijk om hem even te printen.
Straks de foto's
Het gaat hier om een KDS 450 SV-CF, welke wel al voor 70% gemonteerd is maar voor dit draadje speciaal uit elkaar genomen om ook overal te controleren of er van borgmiddel gebruik is gemaakt. Je wilt toch niet dat hij halverwege onderdelen verliest tijden het vliegen., staat niet alleen slordig maar is nog gevaarlijk ook.
Ik zal zo even wat foto’s toevoegen (of zal ik een filmpje maken ? ) hoe het thuis geleverd word en dan stukje bij beetje behandelen. Inclusief de montage van alle electronica en mijn setup.
Wat zit er allemaal in de kit :
1 x KDS-450-CF 3D Helicopter (70% gemonteerd)
1 x Borstelloze motor 3500KV
1 x Set 325mm Carbon Fibre Main Blades
1 x Borstelloze Regelaar - 40A
1 x Engelstalige Handleiding op CD-ROM
1 x Aluminum Koffer (Alleen voor de ongebouwde kit)
De handleiding helaas alleen op cd-rom, is voor na lezen op het veld toch wel makkelijk om hem even te printen.
Straks de foto's
Laatst bewerkt: