Bouw L-39

De lente komt er aan , dus hopelijk ook het mooie weer en dan zal de Jetlegend L-39 Albatros in de Breitling kleuren ook het luchtruim kunnen kiezen.
Het enige struikelblok is UP 2 Automatic gear /geardoor selector die nog lekt ,
De AMT Pegasus heeft proef gedraaid met de Waldi box dat is goed verlopen , nu nog proefdraaien in de kist , dan de vlam in de pijp
Ik hou jullie op de hoogte.
L-39-Breitling.jpg

Laatst bewerkt:
hey,

is een zeer mooi toestel , is ook 1 van mijn favoriten, skygate is er 1 aan het ontwerpen op schaal 1/5 of 1/4 is weer iets om naar uit te zien binnen een paar jaar.
ik volg het op de voet .

veel succes

gtjs
wim
wil

Hey hallo Matthijs dat ziet er mooi uit, hij komt mij bekend voor :-)
Wat lekt er precies het ventiel of de cilinder?
In iedergeval succes met de maiden!

Hee Matthijs,

mooi kissie hoor, heb hem al een paar keer bij je mogen aanschouwen en het ziet er top uit.

Succes met de verdere bouw en ik hoop hem snel een keer te zien vliegen ;-)

Grt,
Berto.

Hey hallo Matthijs dat ziet er mooi uit, hij komt mij bekend voor :-)
Wat lekt er precies het ventiel of de cilinder?
In iedergeval succes met de maiden!

Hoy Henk,
De UP 2 lekt ,maar morgen krijg ik een andere dan is de grooste hick up verholpen , de mijne is naar de fabriek en wordt gratis verholpen.

Dan nog een paar kleine dingejes ,en eff proef stomen , dan moet het gas maar in het vooronder.

Hoe is het met de T-45

gr Matthijs

hey,

is een zeer mooi toestel , is ook 1 van mijn favoriten, skygate is er 1 aan het ontwerpen op schaal 1/5 of 1/4 is weer iets om naar uit te zien binnen een paar jaar.
ik volg het op de voet .

veel succes

gtjs
wim
wil

Hi Wim,
Deze is van JetLegend 1/5 en heeft zijn dienst bewezen , mijn maat Eddy heeft er ook een en die heeft er al 50 vluchten op zitten en vliegt probleem loos, en het koste plaatje is wel even anders.
als je meer wilt weten mail maar naar matthijsquartel@hotmail.com

Hoy Henk,
De UP 2 lekt ,maar morgen krijg ik een andere dan is de grooste hick up verholpen , de mijne is naar de fabriek en wordt gratis verholpen.

Dan nog een paar kleine dingejes ,en eff proef stomen , dan moet het gas maar in het vooronder.

Hoe is het met de T-45

gr Matthijs

Aan de T45 wordt hard gewerkt komt helemaal goed :-)
Het is gewoon jammer dat ik hem weer moet afstaan :-(

Hehe, dat gevoel heb ik nou ook wel eens :yes:

Alleen dan zou het er direct weer uitgaan om datgene wat ik in m`n hand heb maar te kopen ;-)

Hehe, dat gevoel heb ik nou ook wel eens :yes:

Alleen dan zou het er direct weer uitgaan om datgene wat ik in m`n hand heb maar te kopen ;-)

Ja ook ik ken dat ;-) maar helaas staat er iemand met smart te wachten op de T45 :-)
Wat kan het leven van een modelbouwer toch hard zijn he!

hoi mac,

bedankt voor de evetuele hulp maar heb zelf de bouw van de grote hawk nog en als deze klaar is dan heb ik ,de bouw van de f16 nog dus nog een 2jaar ben ik wel zoet hiermee maar toch alvast bedankt hoor.

gtjs
wim

Back