Op zich kan die strut wel, alleen is deze zo te zien niet verstelbaar naar onder of boven. De hoek kun je hier wel mee verstellen. Op zich niets mis met dit setje, alleen vaar je dan met 1/8 dogdrive schroeven. Die zijn tegenwoordig wel aardig goed verkrijgbaar. Wil je een strut met 4 mm eindstuk voor bijv. de Graupner K serie schroeven dan zit je al aan merken als Gundert en Hydro&Marine vast. Mooi, maar ook wat prijzig en heb je alleen nog maar de strut. Een strut of komplett set van Psychoteam kan ook.
Maar het setje van Astec is geen slechte keus en is ook compleet met roer. Kijk evt. 's op
rcworldwide.com.hk op ebay, die heeft ook leuke struts voor minirompen.
Die motor is geen 380 type, die zijn namelijk 28 mm rond. Deze motor is een 24 mm type (ofwel een 370 type) en dat zou net moeten gaan met een 30 A regelaar al houdt het niet over. Stromen in boten zijn namelijk héél anders dan in auto's.
Zelf vaar ik met een mini monoromp met zo'n 24 mm can motor met een turnigy 35 A watergekoelde regelaar
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Marine 35A Brushless Boat ESC $40.99 en die voldoen voor mij heel goed en zijn ook nog 's waterdicht! En die Turnigy krijgt nogal wat voor de kiezen (2s lipo 2400 Ma pakket in 5 min. leeggetrokken!)
Een ander type regelaar zou ik sowieso dan nog altijd waterkoelen.
Die motor zou op zich kunnen, maar ik vind hem nogal kort (can van 30 mm). Toerental is op zich wel goed. Ik zou voor een 40 mm lengte gaan. Jammer van die heatsink can, want een waterkoeling om de motor is bij brushless motoren in speedboten zeker aan te bevelen. Als je een gladde motorcan hebt kun je een koelmantel omheen doen voor de beste koeling. Evt. kan dat bij deze motor nog met een aluminium koelslang erom heen gewikkeld.
Aandrijving met 6 NiMH cellen sub C of 2s lipo is goed geschikt voor die romp. Het is even de vraag of je een racepack met 6 NiMH's er lekker in krijgt, maar dat zie je gauw genoeg. Evt. leg je de cellen aan de linkerkant en de regelaar en ontvanger rechts in de drijver. De 6 cellenpack overdwars kan ook als je de motor niet te ver naar voren zet. Maar dat zie je pas als je daadwerkelijk bezig gaat met bouwen.
Groeten,
BJ