A
Aantje
Guest
Hallo, mijn naam is Arjan en ben inmiddels sinds Juni dit jaar bezig met het bouwen van een Model Boesch. De bouw is eigenlijk uit het niets begonnen, maar blijft een hobby. Inmiddels is de complete romp af, maar dient er nog veel aan afwerking gedaan te worden. De romp is gemaakt uit hout, veel constructie lijm (vingers hebben er leuk uit gezien) en de spanten zijn geschroefd. In het zicht zitten geen schroeven.
Bijgaand een paar foto's
De voorkant, gecreëerd door 2 latjes op elkaar te lijmen, buigen en vervolgens een schroef erdoorheen om de zaak vast te zetten
Shot with EX-Z1000 at 2010-01-12
De achter/onderkant voordat de eerste bodemplaat gelijmd werd. Zie hierbij een deel van de spanten constructie welke is toegepast.
De eerste bodemplaat wordt verlijmd en stevig vastgezet op sommige plekken met een paar schroeven en een paar lijmklemmen.
Shot with EX-Z1000 at 2010-01-12]
Zoals die op het moment is, heb er afgelopen weekend weer wat aan gedaan en wat details bijgewerkt, wat draagbalken in het zicht zaten weggehaald en ergens anders gelijmd. Tevens zit er nu ook een spiegel in.
De komende periode zal ik beetje bij beetje verdergaan.
Bijgaand een paar foto's
De voorkant, gecreëerd door 2 latjes op elkaar te lijmen, buigen en vervolgens een schroef erdoorheen om de zaak vast te zetten

De achter/onderkant voordat de eerste bodemplaat gelijmd werd. Zie hierbij een deel van de spanten constructie welke is toegepast.

De eerste bodemplaat wordt verlijmd en stevig vastgezet op sommige plekken met een paar schroeven en een paar lijmklemmen.

Shot with EX-Z1000 at 2010-01-12]
Zoals die op het moment is, heb er afgelopen weekend weer wat aan gedaan en wat details bijgewerkt, wat draagbalken in het zicht zaten weggehaald en ergens anders gelijmd. Tevens zit er nu ook een spiegel in.

De komende periode zal ik beetje bij beetje verdergaan.
Laatst bewerkt door een moderator: