Bouw modelbouw pricewatch 8) Tips en hulp welkom ;)

Tadango

Forum veteraan
Aangezien er toch wel intresse blijkt te zijn in een modelbouw pricewatch heb ik besloten om er eens goed mee bezig te gaan :) Eerste opzet wordt functioneel en simpel als test.

Mensen die willen meehelpen aan de bouw zijn van harte welkom :) Het wordt gemaakt in php met mysql als db erachter.

het eerste ontwerp deel is klaar, de entiteiten en db :) : http://pricewatch.ccme.nl/DB ontwerp.doc

misschien handig om er een veldje verzendkosten en/of administratie,orderkosten bij te maken? Voor zowel nederlandse als buitenlandse winkels loopt dat nogal sterk uiteen.

p.s. kan ook in een versie 2 van de site.

Groet,
erik

Voor vaste verzend kosten kan het wel, vaak zijn deze variable. Ik had alles bij heli hobby besteld, alles lijkt goed, krijg ik opeens nog een email dat ik nog even 21 dollar extra moet overmaken omdat het meer kost :( dus dan schiet het ook niet op ;)

Lijkt mij verstandig om eerst een goed beveiligd systeem op te zetten dat alleen door winkeliers gebruikt kan worden voordat jan en alleman de boel gaat vervuilen.

Of wil je dat juist dat iedereen het kan invullen ?

Het idee is juist dat iedereen producten erin kan zetten. Dat is de enigste manier om echt groot te worden. Als het uit de hand loopt verzinnen we wel weer iets anders ;)

De opzet ziet er goed uit Herman!
Ik had gister al snel even paar mogelijke features op papier gezet...maar heb deze nu even niet voorhanden. Ik pb het later anders wel even. :)

Als je hulp kunt gebruiken hoor ik het wel.

:worship: :thumbsup: HEEL leuk dat je dit initiatief hebt genomen!

Ik wil met alle plezier helpen producten in te voegen die ik tegenkom. :P

Ik heb nog wel een complete pricewatch die redelijk werkt :)

Zal hem is uploaden.

Edit:
Hier een linkie er naar toe kan ook zonder de complete layout is gewoon een los php file dus kan ook zo in een andere layout gestopt worden.

http://www.gdesigns.nl/rcmodel/pricewatch.php

Verder kan het uit verschillende categorien bestaan die ook weer losse categorieen hebben om het enig sinds overzichtelijk te houden want er is toch best veel zooi te krijgen voor Modelbouw.

Er zit ook gelijk een lijst met winkels in en je kan ook winkels toevoegen aan het database om makkelijker prijzen toe te voegen door dan alleen de winkel te selecteren.

Ben ik vanmiddag nog vergeten te melden er is nog geen Admin panel of moderator panel het invoeren van de categorieen gaat nog via PHPMYADMIN en het verwijderen van bijvoorbeeld verkeerde producten of prijzen gaat ook nog via PHPMYADMIN.

Alleen het daadwerkelijk prijswatch systeem werkt met het bekijken van producten, toevoegen van prijzen, toevoegen van winkels, bekijken van winkels, etc....

Misschien kan die van mij nog gebruikt worden en dan uitgebreid worden met een admin/moderator panel.

Back