Bouw Moerasboot (Airboat) eigen ontwerp

Oké dat wist ik niet maar het is een Skyartec zender Sky 602A van een modelvliegtuig een Cessna waar ik de electronica
van gebruikt heb geen idee of daar binnen in wat omgedraaid kan worden en anders denk ik dat alles aan de andere
kant van de boot moet monteren dat is wat lastig de bevestiging aan het ene roer moet naar het andere roer ik kan ze
niet omdraaien i.v.m. de koppelstangen :( maarja al doende leert men :) volgende keer ga ik eerst goed kijken
voor ik wat vast lijm :D

Hoi Roger,
Ik ken deze zender niet maar als ik met de door jou opgegeven info even Google kom ik al vrij snel bij de volgende link van de handleiding uit. http://www.skyartec.com/UploadProPictures/Others/PDF_manual/Products_manual/TX/SKY602A_Manual.pdf . Omdat ik hier al gelijk op de eerste afbeelding de reverse schakelingen zie zitten, denk ik dat dit zo simpel is dat er iets niet klopt? (want dan had jij dat ook wel gezien en geweten cq uitgeprobeerd?).
Als de foto of de link niet klopt kan je nog in het batterij vak van de zender kijken want ooit verstoppen ze deze schakeling nog wel eens daar en anders hem even open schroeven en kijken of je daar iets kan vinden.
Mocht je het ergens kunnen vinden, is dit de kortste en simpelste oplossing voor jouw probleem(pje).
Mocht je het niet kunnen vinden? dan even een foto maken als hij open ligt en hier op het forum plaatsen. Misschien dat er dan iemand is die verder met je mee kan denken.

Hoi Roger,
Ik ken deze zender niet maar als ik met de door jou opgegeven info even Google kom ik al vrij snel bij de volgende link van de handleiding uit. http://www.skyartec.com/UploadProPictures/Others/PDF_manual/Products_manual/TX/SKY602A_Manual.pdf . Omdat ik hier al gelijk op de eerste afbeelding de reverse schakelingen zie zitten, denk ik dat dit zo simpel is dat er iets niet klopt? (want dan had jij dat ook wel gezien en geweten cq uitgeprobeerd?).
Als de foto of de link niet klopt kan je nog in het batterij vak van de zender kijken want ooit verstoppen ze deze schakeling nog wel eens daar en anders hem even open schroeven en kijken of je daar iets kan vinden.
Mocht je het ergens kunnen vinden, is dit de kortste en simpelste oplossing voor jouw probleem(pje).
Mocht je het niet kunnen vinden? dan even een foto maken als hij open ligt en hier op het forum plaatsen. Misschien dat er dan iemand is die verder met je mee kan denken.
Hallo Bert, super bedankt voor de info en inderdaad het was zo simpel gewoon een knopje omzetten :hammer:totaal had ik
niet in de gaten dat er hier voor knopjes op de zender zitten :oops: hij doet nu wat hij moet doen :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
als ik nu naar stuurboord stuur gaat hij ook naar stuurboord :yes: ik zat gewoon me blind te staren op de servo
nogmaals Bert ik ben hier echt mee geholpen thanks :)
p.s. ik volg jou Old Lady ook vindt het een mooi schip met stoommachine je maakt hem weer netjes op orde
hier ligt er ook nog 1 in de doos tijdje terug op Mk pl gekocht met als doel er ook een stoommach. in te maken ooit
over een tijdje als ik alles bij elkaar gespaard er voor heb ;)
Groet, Roger

Ik vind het mooi gebouwd,Let er wel op dat indien je die pop er op zet dat het zwaartepunt niet te hoog komt te liggen zodat de boot omkantelt in de bocht ipv mooi te driften
Nogmaals ;mooi gedaan!

Thanks:), inderdaad het zwaartepunt. die pop weegt niet zo veel maar de kooi viel me eigenlijk een beetje tegen
qua gewicht dus ik ben er ook wel benieuwd naar hoe het met het bochtenwerk gaat ik zat eerst nog aan een klein
schegje te denken onder de boot maar het lijkt me nu toch niet zo verstandig dat zal het driften beperken en omkantelen
bevorderen dus mischien toch maar weg laten :weetnie: (tijd zal het leren):).

Back