Tja, die propellor is inderdaad ook een goeie kapperVolgens mij moet Barbie even naar de kapper ook voordat je haar op die stoel parkeert anders komen die lange blonde manen in de hakselaar![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja, die propellor is inderdaad ook een goeie kapperVolgens mij moet Barbie even naar de kapper ook voordat je haar op die stoel parkeert anders komen die lange blonde manen in de hakselaar![]()
Goeie tip ik ga afwegen wat ik het makkelijkste en beste kan gaan doen weet wel da'k de volgende keer beter opletEr zijn zgn. Servo-reversers te krijgen, kleine stukjes Electronics die tussen ontvanger en servo komen. Kost niet veel als je het uit sjina laat komen...
Thanksflinke operatie zo te zien
ziet er goed uit
Oké dat wist ik niet maar het is een Skyartec zender Sky 602A van een modelvliegtuig een Cessna waar ik de electronica
van gebruikt heb geen idee of daar binnen in wat omgedraaid kan worden en anders denk ik dat alles aan de andere
kant van de boot moet monteren dat is wat lastig de bevestiging aan het ene roer moet naar het andere roer ik kan ze
niet omdraaien i.v.m. de koppelstangenmaarja al doende leert men
volgende keer ga ik eerst goed kijken
voor ik wat vast lijm![]()
Hallo Bert, super bedankt voor de info en inderdaad het was zo simpel gewoon een knopje omzettenHoi Roger,
Ik ken deze zender niet maar als ik met de door jou opgegeven info even Google kom ik al vrij snel bij de volgende link van de handleiding uit. http://www.skyartec.com/UploadProPictures/Others/PDF_manual/Products_manual/TX/SKY602A_Manual.pdf . Omdat ik hier al gelijk op de eerste afbeelding de reverse schakelingen zie zitten, denk ik dat dit zo simpel is dat er iets niet klopt? (want dan had jij dat ook wel gezien en geweten cq uitgeprobeerd?).
Als de foto of de link niet klopt kan je nog in het batterij vak van de zender kijken want ooit verstoppen ze deze schakeling nog wel eens daar en anders hem even open schroeven en kijken of je daar iets kan vinden.
Mocht je het ergens kunnen vinden, is dit de kortste en simpelste oplossing voor jouw probleem(pje).
Mocht je het niet kunnen vinden? dan even een foto maken als hij open ligt en hier op het forum plaatsen. Misschien dat er dan iemand is die verder met je mee kan denken.