Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi gemaakt. Vraagje, hoe krijg je die vorm zo strak in dat schuim, het lijkt wel C&C freeswerk zo strak. Met name die ronde kop is echt heel knap!
Kijk dit is de sh&t!!!
Dat vindt ik nou mooi. Hoppakee, predetor maken, electronica erin, aanzwengelen en gaan met dat ding!
Ga je er ook een camera in maken met gimbal zodat je prachtig mooie shots kunt maken?
heerlijke combinatie hè? epoxy met glasweefsel..
ziet er echt mooi uit:thumbup:
maar ik snap niet hoe je die vorm zo mooi krijgt, eerst doe je met de snijdraad het zijaanzicht en bovenaanzicht, maar daarna? wat bedoel je met hardlijn? zou je mischien een foto kunnen maken van de mal?
alvast bedankt
jaa die dingen zijn cool! wel eens een zien rijden, ziet er echt cool uit! lijkt me wel een leuke jobKijk maar waar ik mee bezig ben op mijn werk...Velomobiel Quest en Wim Schermer: Velotilt
ziet er echt mooi uit:thumbup:
maar ik snap niet hoe je die vorm zo mooi krijgt, eerst doe je met de snijdraad het zijaanzicht en bovenaanzicht, maar daarna? wat bedoel je met hardlijn? zou je mischien een foto kunnen maken van de mal?
alvast bedankt