Bouw SUPER EASY STAR!!!

vraag: waarom?

persoonlijk vind ik een Easystar waar je al vrij snel op uitgekeken bent, waarom zou je dan veel moeite doen om er eentje een maatje groter te willen?

Misschien de easyglider electric zit je dacht ik ook al op de 190 spanwijdte.
Groet :lol:

NIet omdat ik ben uitgekeken op de easy star. Ik heb zelfs nog niet volledig klaar lessen! Maar het gaat erom om een leuk thuis projectje te hebben! Ookal wordt het moeilijk en gaat het lang duren, het is te proberen. Maar uitgekeken ben ik niet met de normale easy star. Eerst maar eens mijn lessen afmaken :wink: Het gaat om het idee!

gr,

niels

niels steigenga zei:
NIet omdat ik ben uitgekeken op de easy star. Ik heb zelfs nog niet volledig klaar lessen! Maar het gaat erom om een leuk thuis projectje te hebben! Ookal wordt het moeilijk en gaat het lang duren, het is te proberen. Maar uitgekeken ben ik niet met de normale easy star. Eerst maar eens mijn lessen afmaken :wink: Het gaat om het idee!

gr,

niels
Lijkt mij een goede instelling.
Al die berekeningen zijn wel wat te negatief volgens mij.
Een vleugel die groter is is makkelijker hol te maken.
Dat geldt ook voor de romp.
De accu regelaar ontvanger en motor worden echt niet plotseling 5.8 maal zo zwaar.
Dus een voorzichtige schatting van 2kg lijkt mij realistisch.
Je kunt eens op zoek gaan naar vergelijkbare vliegtuigen met een spanwijdte van 2.5m.
Succes. :D

Bedankt voor de positieve reactie! Ik heb nog geen idee waarneer ik ga beginnen en wat mijn buget is maar zoals ik al zei eerst alles voor bereiden en met mijn instructeur bespreken!

gr,

niels

En toch kun je een zwever van 2,5 m met een geborstelde speed 600 (met vertraging) zonder problemen omhoog krijgen.
Wat is dan het probleem?
Kwestie van licht bouwen..

Niels,

Kijk ook eens op het forum naaar de depron Big Lift. Dat is ook een grote bak die normaal in hout gebouwd wordt. Een aantal problemen zullen overeen komen.

Als je een plan hebt, gerust uitproberen en depron is niet zo duur. DAt komt als de hardware er in gaat.

groet Erik

Erik van Nes zei:
Niels,

Kijk ook eens op het forum naaar de depron Big Lift. Dat is ook een grote bak die normaal in hout gebouwd wordt. Een aantal problemen zullen overeen komen.

Als je een plan hebt, gerust uitproberen en depron is niet zo duur. DAt komt als de hardware er in gaat.

groet Erik

haha ja ik zal nog eens kijken gewoon styropor is niet te beweerken dus..........

Back