bouw tamiya 1994 mondeo gestart ( kap is klaar)

hoi allemaal ik heb een vraagje heb ik aan 1 spuitbusje ps verf van tamiya genoeg om een lexaan kap van tamiya te spuiten 1:10 .

alvast bedankt gr Randy

Laatst bewerkt:
Voor een gemiddelde 1/10 kap heb je aan één spuitbusje genoeg ja. Wel dunne lagen over elkaar spuiten.

Ja dus, dat kan wel... Mits de kap natuurlijk maar één kleur krijgt.

ok bedankt voor de reacties dan kan ik aan de bouw beginnen,

hieronder een foto van hoe de auto gaat worden ben er echt blij mee was al een tijdje op zoek naar deze.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Begint op een bouwverslag te lijken dus ik heb hem even verplaatst... Succes met de bouw en hopelijk komen er mooie foto's bij van de resultaten...

kap is gespoten

Hoi allemaal,

na een paar truck te hebben gespoten nu eindelijk ook een mijn eerste auto.

full

full

full

zo de kap is klaar en is goed gelukt vind ik zelf

na een tijdje stickeren is de kap af ,vanavond begin ik aan het chassis.

full

full

full

ik vind het heel mooi gedaan hoor. Maar wat trekt je zo aan in een jaren '90 mondeo? Mij zegt het niets. Was dat een mijlpaal en de rally geschiedenis of zo? Qua vormgeving een dieptepunt voor ford tout court die periode.
Maar... wellicht vind jij hem top, wat het belangrijkste is.

Ik vind het anders een heel erg mooie body! Het moet niet altijd een Porsche GT3 of Nissan 350Z zijn ;)

Heb het ook meer voor de underdogs :)

je hebt nog de Ford F150 (dt02 chassis als ik me niet vergis.)
leuk model, en kan een beetje off-road (zandweggetjes etc. )

Vind deze iig erg netjes gedaan voor zover ik kan zien! succes met de opbouw. :D (ps, vervang de glijlagers die bij de kit zitten meteen met koggellagers. kun je goedkoop via ebay oid halen, maar is gewoon veel beter als de glijlagers. (qua weerstand en qua slijtage)

Back