Bouw tjalk

Hallo Fulco,

Had op marktplaats een dergelijke kit gekocht, iets jonger maar zelfde firma. Had de romp klaar, ben er toen op gaan staan (onbewust wel te verstaan). :hammer:Was ook niet meer te redden, erg zonde. Had er behoorlijk wat tijd in gestoken. Dus toen maar in de houtkachel gegooid, moet zeggen de romp gaf mij toch nog wat warmte in de koude dagen. :rolleyes:

Enfin, ik wens je veel succes en vooral plezier met de bouw. Ben benieuwd naar het resultaat.

Hallo polyvalk.

Leuk om te weten dat er nog eens iemand met zo'n oude doos is bezig geweest, jammer dat ie kapot is. Niks meer aan te doen. Ik ben al best ver met dat ding. Allen die foto's goed uploaden lukt niet helemaal.
Groet, Fulco

P.S. Lekker, een houtkachel ;)

Laatst bewerkt:
fulco, goed bezig! ga je hem ook r.c. maken dan?
gaaf hoor, tjalk is cool hoewel ik een tjotter ook mooi vind.
succes ermee... ik heb eventueel nog wel een oudje voor je liggen met beslag alles erop en eraan ;). een kotter.
veel plezier enehmmm... foto's houden we van dat weet je he? ;)

Hoi,

Leuk, zo snel reacties :)

Eh, rc maken Poebe? Nog niet echt over gedacht. De romp is wel dicht en er is nog ruimte voor servo's maar.. Ik weet het nog niet.
Wat is dat precies voor kit waar je het over hebt?

Polyvalk, ja ik gebruik imageshack.
Maar ik krijg alleen die mini fotootjes erop.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd > deze

de thumbnails hebben we niks aan, als je imageshack gebruikt moet je gewoon "forum code" gebruiken. dan zien we er wat meer van.
imageshack_02.jpg

;
het begint wel al aardig op een tjalk te lijken he? goede kleurkeuze trouwens, groen! groen is mooi op geteerde houten schepen en het combineert mooi met wit en gelakt hout

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tip en het compliment voor de kleur, een vriend van mij heeft op zo'n boot gevaren en ik maak hem in die kleuren.
Ik ben ondertussen al een stukkie verder, foto's volgen.

Back