[bouw-verslag] F-117 stealth RCpowers

er is nog een draadje in indoorvliegen/parkflyers:

rcpowers-f117-v2

Dit is mijn F117, hij heeft nog niet gevlogen....maar ben blij om te lezen dat het zwaartepunt 2 cm naar achter mag, want mijn zwaartepunt is nogal een probleem(veel lood of mega accu nodig om hem goed te krijgen op het punt dat zij aangeven.

P2100134.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Pdf F-117

Heeft er iemand de plannen van rcpowers mss nog op pdf en zou ze willen doorsturen naar mij? Ik heb geen credit kaart of dergelijke dus kan ze niet kopen :s
En de plannen van rcfoamfighters zijn redelijk onhandig om mee te werken :s

Laatst bewerkt:
Heeft er iemand de plannen van rcpowers mss nog op pdf en zou ze willen doorsturen naar mij? Ik heb geen credit kaart of dergelijke dus kan ze niet kopen :s
En de plannen van rcfoamfighters zijn redelijk onhandig om mee te werken :s

Email adres is: toon.souvereyns at hotmail.com

Je kunt altijd een Paypal account aanmaken....... heb je geen creditcard voor nodig.

Oke maar khad toch graag die rcpowers plannen gehad gewoon uit nieuwsgierigheid dus iemand zo vriendelijk om eventjes door te sturen?
@ Johan: er is plaats maar werkt echt onhandig allemaal want ik ben zo dom geweest om eerst alles ineen te zetten en dan pas de servo's enzo te plaatsen :p

Die andere heb ik niet , die moet je zelf even kopen .

RCPowers kan ook niet van niks leven en er zal ook wel een copyright op zitten . ;)

Mvg Johan

Heeft er iemand onlangs deze "kist" nog gebouwd? Ik heb de lege f117 maar ben nog op zoek naar een setup. De motor en regelaar die in het begin van dit draadje worden vermeld zijn niet meer te krijgen bij HC. Heeft er iemand suggesties voor een motor, esc en bijpassende prop? Ikzelf heb er geen idee van hoe dit samen te stellen.

Thanks

motor : 2212/06 (2200kv) 49gr
6x4 prop.
30A ESC

De 2217 is in mijn ogen te zwaar met zijn 71gr. Alles zit al vrij achterin bij dit ding, waardoor je een flinke batterij voorin moet proppen om hem niet tailheavy te maken.

haha deze plannen moet je kopen ;-)

en als je graag veel spam wil in je mail dan moet je hem op internet zetten,

als je het zo doet dan krijg je dat niet.

wdvanoyen apestaartje me . com

Back