S
scoob
Guest
8O
dat ziet er weer netjes uit droopy
wou dat ik zo kon weatheren!
dat ziet er weer netjes uit droopy
wou dat ik zo kon weatheren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik wou dat ik zo kon bouwen
In de Warrior heb ik de Graupner boegschroef ingebouwd (bestelnr. 1785) en dat 'gat' is de originele diameter van de aanzuigbuis van deze schroef. Wat de stuwkracht betreft daar maak ik me geen zorgen over aangezien ik deze boegschroef ook in mijn Christel II en Artemis heb gebruikt. Je moet weten dat de Artemis niet veel kleiner is dan de Warrior (Artemis:1015 mm., Warrior: 1105 mm) en de boegschroef doet uitstekend haar werk. Zonder enige moeite kan ik haar van bak- naar stuurboord en omgekeerd laten zwenken.ff een vraagje, hoort dat "gat" van de boegschroef zo klein, op mijn Hunter zit toch een behoorlijke grote opening, terwijl dat beestje van jouw grotere afmetingen heeft (het schip dan he..... ).
Vraag me af of hij wel genoeg stuwkracht levert.
Bij het schip stak een bandensetje maar ik heb die niet willen gebruiken omdat deze te dun waren en ze teveel op speelgoed geleken.Nog een: waar heb je die bandjes vandaan rondom het schip, mot ook nog een zootje van die dingen hebben.
Zou het niet eerder het omgekeerde kunnen worden? Dat de mijne in de schaduw van de jouwe staat? :wink:Succes met je (iron) maiden trip, en als we in de toekomst allebei onze Typhoon klaar hebben, neem ik deze maar niet mee naar een werkschependag, want hij kan dan alleen maar in de schaduw van die van jouw staan
Zo zie je maar dat modelbouw nog goed is om de vlam in de pijp te houden hé. Maar daar zullen we maar niet verder over uitwijden... . Je weet nooit dat je vrouw dit hier allemaal eens moest lezen ... .Ben in ieder geval al zo opgewonden over jouw boot, dat mijn vrouw me steeds verliefd aan zit te kijken (ze moest eens weten ha ha)