Bouwdoos gezocht

Toen ik nog thuis woonde was modelbouw mijn hobby en dan heb ik het over Revell en Tamiya.De winkel waar ik toen kwam is er niet meer.De eigenaar liet mij een bouwdoos zien van een oldtimer.Ik was hier zeer van onder de indruk.Het was een doos zo groot als een doos waar je een stofzuiger in verpakt en bij het openen verschenen er twee kartonnen flappen waar allemaal zakjes aan hingen gevuld met schroefjes,moertjes,boutjes en nog veel meer.Zelfs het motorblok moest je zelf bouwen met bewegende onderdelen.Er zat zelfs een stuk leer in voor het dak.Kent iemand deze modellen en bestaan ze nog?

B.v.d.

hallo
pocher is 1:8 en de importeur verbeek ergens bij rotterdam,
als je de kits nog kan vinden dan mag je wel je portemonee omkieperen
je hoeft net niet een lening er voor af te sluiten:D:D:D
welk model zoekt u dan??!!!
met leer dat zijn de luxe oldtimers,niet de ferrari F40/testarossa of porsche 911 of de volvo vrachtwagens,die hadden geen leer,
ik heb zelf de volvo F12 en F16 en diverse ferrari modellen gehad,
stom maar heb ze toen allemaal verkocht/geruild,
u zou ebay kunnen proberen of google,
de echte oldtimer rols royce heb ik ook gehad maar nooit gebouwd,de spaken moest je zelf allemaal nog buigen,
ze kosten rond de 500 tot 800 guldens,
mvg markioo

als je op marktplaats pocher intypt en titel en tekst ook even aanvinkt zie je genoeg modellen en keuze en meeste is bieden,
enkel die formule 1 das geen pocher hoor,das een protar,ook heeeel gedetaileerd model maar is lang niet zo veel waard als nu geboden wordt,

Dank voor jullie reacties.Die met dat leer dat was een oldtimer.Inderdaad je moet aardig diep in de buidel tasten om die te kopen,maar dan heb je ook wat.

Back