bouwdoos pitts

rijk8

ik heb vandaag nog met Gerhard Reinsch gebeld ivm wat info over mijn nieuwe toestel, en hem ook nog gevraagd naar de nederlandse vertaling; helaas hebben ze die niet .

ik zal het dit weekend nog eens vragen aan een medemodelbouwer die er ook 1 gebouwd heeft , of hij die heeft of toevallig weet waar die vertaling terecht gekomen is.

En de draai beweging komt gewoon omdat ze te zwak zijn.
maar ik weet ook wel dat TC spullen voor jou heilig zijn en dat is ook vaak zo maar dit systeem heb ik toch al vaak zien verdwijnen op kisten.

Het HMS is een systeem wat oorsprongelijk is gemaakt om de elektronika te beschermen van het trillen van de ZG-62
Het is een kombinatie tussen de hartegrad van de rubbers , de onderlinge afstand van de rubbers en de plaatsing van 2 schokdempers waar de oliedikte ook nog kan verschillen .

Er vliegen duizende piloten mee en als echt een stille ZG62/45 wil kom je er bijna niet omheen .

T.C. spullen zijn niet heilig maar het is gewoon qualiteit .;)
Zoveel firma,s zijn er niet die nog bouwdozen zelf maken in deze grote en qualiteit .

Ik bouw nu de PA-18 van T.C. waar HMS met een ZG-45 opkomt , door ook nog het voorste deel en de motorkap met een spezial vilt uit te kleden en een innenliggende demper te nemen + de aanzuiging in de romp uit een gedempte box zal hij heel stil worden en zeker onder de 80 dBa zitten bij volgas .

Mvg Johan

Dat is een vlies wat ook in de autoindustrie gebruikt word voor geluids mindering onder de motorkap en in de deuren bv.
Ik heb het van een duitse firma gekocht die zelf hun 3M modellen er mee uitkleed .

Is benzin en olie vast .

Mvg Johan

Back