bouwdoos Prima II bij Conrad

• Topicstarter Topicstarter jaap
  • Startdatum Startdatum
J

jaap

Guest
Hoi,
heeft iemand ervaring met de bovengenoemde bouwdoos.
Is het goed te bouwen, vliegt het goed?
Gezien de prijs lijkt het me een interessante optie.
Echter heb ik op het forum hier geen gegevens over kunnen vinden.
Volgens Conrad is het natuurlijk een geweldig beginnerstoestel (logisch).

groetjes,
Jaap

He Jaap.
Ik heb geen ervaring met dit toestel
Maar het ziet er verder niet verkeerd uit.
Ook al is hij niet zo groot
Dus wel iets feller op zijn roeren denk ik.
Let wel er komen nog veel kosten bij he?
meestal zit er geen tankje wielen folie enz bij.
Die bij een arf model meestal wel bijzitten.
Dus staar je niet blind op de prijs
Maar het is wel beter om je model zelf te bouwen.
Je weet dan gelijk hoe hij in elkaar zit.
Je kunt dan eventule schade ook makkelijk repareren.
Ga wel regelmatig bij een club kijken.
Daar kan je veel leren.

Ik ben zelf altijd nog al gek van een charter, maar dat komt omdat ik daar jaren plezier van heb gehad.

Hoi Bertus,
Ja, ik weet dat er wel wat dingen bij komen.
Verder ben ik niet van plan om helemaal zelfstandig iets te bouwen.
Ik heb het voordeel dat ik een collega heb die instructeur is bij de club waar ik wil gaan vliegen.
Dus ik zal hem zeker om raad vragen.
Ik was alleen op zoek naar wat ervaring met dat vliegtuig, want inderdaad kost het bijna niets en vind ik het bouwen ook leuk, niet alleen het vliegen.

groet,
Jaap