Bouwdoos

• Topicstarter Topicstarter pietje
  • Startdatum Startdatum
P

pietje

Guest
Beste mensen,

Ik ben zoals jullie lezen pietje niet mijn echte naam maar goed.
Ik ben vierentwintig jaar oud en mijn hobby is het in elkaar zetten van bouwdozen.

Nou ben ik benieuwd of er iemand is die nog een bouwdoos heeft liggen van REVELL van de volkswagen corrado.
Of weet iemand waar ik hem nog kan krijgen?:p

Grt pietje

Beste mensen,

Ik ben zoals jullie lezen pietje niet mijn echte naam maar goed.
Ik ben vierentwintig jaar oud en mijn hobby is het in elkaar zetten van bouwdozen.

Nou ben ik benieuwd of er iemand is die nog een bouwdoos heeft liggen van REVELL van de volkswagen corrado.
Of weet iemand waar ik hem nog kan krijgen?:p

Grt pietje

Revell heeft daar geen bouwdoos van, wel een Die Cast model. Tamiya heeft er wel een van maar dan heb je wel de RC versie.

Tim

Revell heeft daar geen bouwdoos van, wel een Die Cast model. Tamiya heeft er wel een van maar dan heb je wel de RC versie.

Tim

Nou ik weet zeker dta deze bestaat want ik hem al een keer in elkaar gezet,maar hij is kapot gegaan tijdens een verhuizing.
Ik weet dat hij zeldzaam is en bijna niet te krijgen is.

Grt Pietje

Nou ik weet zeker dta deze bestaat want ik hem al een keer in elkaar gezet,maar hij is kapot gegaan tijdens een verhuizing.
Ik weet dat hij zeldzaam is en bijna niet te krijgen is.

Grt Pietje

Hmm als je zegt dat het een oude is zou het best kunen. Zal dan wel zo'n jaren 70,80 kitje zijn. In de winkels zullen die tenminste, niet veel meer te koop zijn. Even Googlen bracht mij tenminste ook niks op.
Succes!

Er zijn "ooit" (begin 90er jaren uitgekomen) twee VW Corado kitjes geweest van Revell (schaal 1:24),
bestelnummer 7341 de Rallye versie en onder bestelnummer 7333 de Cabrio ...

Er zijn "ooit" (begin 90er jaren uitgekomen) twee VW Corado kitjes geweest van Revell (schaal 1:24),
bestelnummer 7341 de Rallye versie en onder bestelnummer 7333 de Cabrio ...

Heb eventjes lopen zoeken, maar deze kit's worden niet meer door Revell geproduceerd. Dus via Revell zullen ze denk ik niet meer te bestellen zijn.
Wellicht valt op Ebay nog wel iets te vinden.
Groetjes,
Tim

Back