bouwen van een trex 600N pro

Hallo,

Ik ben begonnen met het opbouwen van een trex 600N pro die ik van een clublid heb kunnen overnemen, er ontbreken veel onderdelen maar dat was bekent.

Nu heb ik bearing blocks en een staartboom unit gekocht maar die zijn smaller dan het frame, het frame is 5.4 cm en de onderdelen die ik gekocht heb zijn 4.7 en dat terwijl ik toch duideijk voor de 600N heb besteld.

Mijn vraag is nu zijn er verschillende maat voeringen in de 600N serie?

Ja. De nitro is breder. Onderdelen met de aanduiding hn***** (ipv h*****) zijn vaak voor de nitro machines.

Daar moet je inderdaad verdraait mee opletten, soms hebben de shops het zelf verkeerd op de site staan..

Ff nagaan bij align zelf helpt heel erg
sommige zaken zijn uitwisselbaar met de E versies, maar een aantal zeker niet

¨È©Ý®a¹qºô¸ôÁʪ«

Dit is trouwens geen shop..
maar wel een goede referentie om achter de bestelnummers te komen

Ben ik lekker mee, heb specifiek op trex 600N gezocht bij rc heliparts en nu past het niet.
Staart stuk alleen kost al 100 euries. :-(

RCHP opbellen, uitleggen en geloof niet dat ze moeilijk zullen doen om het om te ruilen. Hun service is namelijk erg goed.

In de bouwbeschrijving van de 600N staan in de part breakdown ook alle individuele nummers van de onderdelen. Vergelijken en controleren voordat je besteld.

Ben ik lekker mee, heb specifiek op trex 600N gezocht bij rc heliparts en nu past het niet.
Staart stuk alleen kost al 100 euries. :-(

Als je bij RC Heliparts goed uitlegt, wat fout is,
passen zij de site aan en je kan de spullen ruilen,
ik wil RC Heliparts niets voorweg nemen, maar zij zijn great !!
(Inderdaad ook bij mainshafts kan het gebeuren,
dat ze in de verkeerde rubriek staan,
alleen bij de 450 Rex heb je tenminste 5 verschillende assen,
dus heel ingewikkeld,
maar soms heb je bv. een lager van de T Rex 700 aan de motor,
wat bij de T Rex 600 in de motor is, zo ingewikkeld is dat)
Dus alles meten, en wat @Student: zegt, kijk voor de nummer ook op de site van Align Taiwan.
suc 6 verder !

Hoi @Jonkje: jij was sneller, toen ik nog tipte stond het al, hahaha
'n helivlieger blijft een helivlieger, je kan niet stoppen

Ik heb even op Align gekeken en i.d.d. daar staat HN****, ik heb al gemaild met heliparts want ik koop daar al jaren en ze zijn i.d.d. perfect dus dit komt ook wel goed hoop ik maar het gaat me er om dat ik de volgende bestelling goed doe anders blijft het fout gaan.

Bedankt voor de reacties.

Bert

Morgen hoop ik de trex 600 af te hebben en zal dan ook eindelijk eens de fotos van mijn vloot laten zien hier op het forum.

Gr.

Morgen hoop ik de trex 600 af te hebben en zal dan ook eindelijk eens de fotos van mijn vloot laten zien hier op het forum.

Gr.

Ben benieuwd @Naopa:
hier die van mij:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back