Bouwer gezocht - pensioenscadeau

Hallo, heb me net lid gemaakt van het forum daar mijn zoektocht heel moeizaam verloopt. Ik zoek namelijk iemand die een schaalmodel kan maken van een vrachtwagen/trailer combinatie.

Op het werk gaat onze vrachtwagenchauffeur deze zomer op pensioen. Hij is de pensioenleeftijd al voorbij, doet de meeste uren en als we hem willen vervangen dat zal dat door twee man moeten zijn.
Een van zijn afscheidscadeaus moet een schaalmodel worden van zijn Daf vrachtwagen en aanhanger in kleurstelling van het bedrijf.

Heb via via al een paar namen ontvangen maar tijdsgebrek is altijd een spelbreker.

Wie o wie kan me helpen?

daf1.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo Dieter,

Welkom op her MBF Truckers forum.

Tja, dit zal lastig worden.
Op dit MBF Truckersforum wordt hoofdzakelijk gebouwd in de schalen 1:16/1:14. en niet in de schaal 1:24/1:25.

Ook wel erg kort dag vrees ik. Moet je ook al net de truck en trailer als kit kunnen krijgen. Als er veel zelf gemaakt of aangepast moet worden is het schier onmogelijk als hobbiest. Dan moet je uren maken.....

in 1/50 of 1/25 moet er wel wat mogelijk moeten te koop zijn,wsi zijn gedetaileerde modellen 1/50 is dat en hebben div opleggers

Back