Bouwer gezocht

• Topicstarter Topicstarter martinmack
  • Startdatum Startdatum
M

martinmack

Guest
Hallo mensen,

Ik ben een liefhebber van modeltreinen. Alleen het land waar ik voor heb gekozen is erg lastig. Ik heb gekozen voor Polen. Daar is erg weinig van in model. Er is wel iets, maar ewcht heel weinig. En wat er is, is ook nog eens heel erg duur.
Ik droom al heel erg lang om een railbus in model te hebben van de PKP(Poolse Staats Spoorwegen). Het gaat om deze railbus(onderaan de pagina).
Ik ben echt serieus. Ik zou hem graag in model willen hebben. Het gaat om de schaal H0. Ik kan aan een kartonnen bouwpakket komen van deze railbus. Precies in dezelfde schaal. Maar ik zou hem dus graag plastic willen hebben. U heeft dan al wel de vormen van de railbus. U hoeft het dus niet van foto's na te maken.

Is er iemand die dit zou willen doen voor mij? Zo ja stuur mij dan een mailtje met de prijs die u er voor vraagt en hoe lang u er mee bezig zult zijn.

Alvast bedankt.
en57_1414gogolin.jpg

Poolse Railbus

Hallo Martin,

Lijkt me een interessant project.
Ik ben zelf producent van modelkits (in kunsthars e.d.) en maak veel masters en one-offs.

Ik zou de uitdaging graag aangaan, ECHTER.... ik ben aan het verhuizen, met huis en bedrijf en ben derhalve waarschijnlijk nog wel een paar maand niet in staat grote projecten te bouwen.

De kosten kan ik helaas nog niets over zeggen, dan moet ik me er eerst verder in verdiepen.

Maar laten we contact houden en hou me a.u.b. op de hoogte of iemand anders zich al heeft gemeld.
m'n e-mail is: info(a)peolini-design.nl (a) = @

Groeten,

Dennis Loep

heey ik ben ook trienlievhebber
maar je kubd ook een andere soort trien halen ..die er het zelfe uitzie aleen de klueren niet
dan spuitje hem gewoon over ..is dan iet een ied ??
groeten joost

Back