Bouwhandleiding gezocht voor een Laser 3D

Wie kan mij helpen aan de bouwbeschrijving / handleiding van de Laser 3D van Laser Models, artikel nummer M04306? Ik heb deze bouwdoos laatst op marktplaats gekocht voor een zacht prijsje, helemaal compleet en nieuw in de doos, maar dus zonder deze bouwbeschrijving. :mad:
Wil er graag aan beginnen, maar alleen van de tekening bouwen gaat mij echt niet lukken. (Vlieg nog niet zo lang maar bouw graag)
Kosten voor opsturen of kopieren en dergelijke betaal ik graag terug.:p

Laatst bewerkt:
Hallo Stephan787,

Bedankt voor de link, maar dat is inderdaad de mini 3D, het kleinere broertje (of zusje). Hier de foto met afmetingen van het vliegtuig die ik bedoel.

full

full

Wie o wie heeft hier de bouwbeschrijving / handleiding van liggen :help:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Frank
Bedankt voor de moeite, maar Edwin heeft hem zo liggen stuur ik hem een PB'tje, maar nogmaals bedankt

@Edwin,
Geweldig nieuws, ik stuur je een PB'tje

kan er mij iemand helpen aan tekeningen van dit toestel of iets gelijkaardigs?? of kan iemand mij helpen aan een geschikt vleugelprofiel hiervoor?

ik ben zelf een mix aan het ontwerpen van deze toestellen om een asp52 op te zetten. als basis vertrek ik van een PA addiction...

Hallo Chris,

De originele tekening heb ik gewoon bij de doos zitten, als je een kopie wilt van deze Laser 3D moet je het even laten weten.

Back