bouwpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo mede forummers

ik heb een vraag.
voor school heb ik een project en ik wil graag een rc auto bouwen.
aangezien ik al een r2r auto heb gekogt wil ik dus graag een bouwpakket.
waar kan ik het beste een complete bouwpakket kopen?
dus helemaal compleet dat als ik hem heb afgeboud gelijk kan rijden.
niet te duur graag. en electro

groetjes jesper

Laatst bewerkt:
een bouwpakket met alles erbij bestaat geloof ik niet. Zoek een op mad rat op dit forum en je zult een goedkope buggy tegenkomen die iemand heeft gebouwd en waarschijnlijk ook welke servo's enzo hij heeft gebruikt
btw: moet jij niet op school zitten

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat je leuk vind en wat je budget is maar misschien kun je het beste uitkijken naar iets van Tamiya. Die hebben vaak voor niet al te veel geld leuke (beginners) bouwpakketten. Zo kost de holiday buggy geloof ik maar rond de 90 euro. Vaak zit er wel een regelaar bij maar de zender + ontvanger moet je zelf kopen. Maar voor niet al te veel geld kun je al een leuke Zender + ontvanger kopen. Vaak zit er dan ook een servo bij.
Je kan denk ik het beste eerst op internet kijken wat er allemaal te krijgen is en daarnaar naar een modelbouwshop gaan. Daar weten ze goed wat er allemaal te krijgen is en ze kennen je helpen met je keuze.

Succes verder!

hoi
ik heb zitten zoeken.
en op conrad.nl heb ik 3 auto's gevonden die wel leuk lijken namelijk: Stadiumtruck "Macnum" 2WD (bouwp., 1:10)
Buggy master smacker-set (bouwp.,1:10)
Buggy "Mad Rat" 2WD (bouwpakket, 1:10)
deze 3 lijken mij wel leuk
maar zijn ze een beetje goed?
en is conrad een beetje goed?

groetjes mij

een TT-01 kopen? (de niet XB pro versies)
een servo er bij en accu en je kan rijden (zo ver ik me kan herinneren)

ik heb van mijn aude auto de servos en alle shit dus dat is geen probleem.
maar eens kijke voor tt-01
edit: geen tt-01 die is onroad ik wil offroad

Laatst bewerkt:
hoi
ik ga toch voor deze: Stadiumtruck "Macnum" 2WD (bouwp., 1:10)
bij conrad omdat het mij een degelijke auto lijkt voor een heel klein prijsje.

groetjes mij

De Mad Rat lijkt me de beste keuze,
zie hier een heel bouwverslag

ansmann-mad-rat

Onderdelen van de Team C racing passen er ook op.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Michealio,

Je ziet dat wel meer.
Bijvoorbeeld bij de vrachtwagens,De scania en mercedes enzo zijn gewoon de zelfde chassis maar met andere cabine
Of de cc01 landcruiser of cc01 unimog gewoon een kwestie van andere body erop en verkopen als andere auto ;P

@Michealio,

Je ziet dat wel meer.
Bijvoorbeeld bij de vrachtwagens,De scania en mercedes enzo zijn gewoon de zelfde chassis maar met andere cabine
Of de cc01 landcruiser of cc01 unimog gewoon een kwestie van andere body erop en verkopen als andere auto ;P

meestal zijn ze hetzelfde chassis maar andere body en soms zijn ze zelfs duurder ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back