bouwplannen van Russische Typhoon

Ik ben op zoek naar bouwplannen van de Typhoon die een tijdje via Internet beschikbaar waren. Het gaat mij vooral om de posities van de waterinlaten die sterk afwijken van de bouwtekening van de firma Engel.

De site waarop de tekeningen stonden, maar nu niet meer toegankelijk is, had het adres http://tok.severodvinsk.ru/subplans.htm

Mischien dat iemand de Typhoon subplan in z'n bezit heeft?

gr Bert

Hallo Bert,

De link werkt niet.

Maar misschien heb je hier iets aan.
typhoonprints.gif

Hans

Laatst bewerkt:
Hans,

dit is het subplan dat ik zoek. Perfect, maar........... enig idee of er een grotere (hogere resolutie) afbeelding ergens in omloop is?

gr Bert

Ik gebruikte de zelfde plannen van Boris. Hij is heel gemakkelijk te behandelen. Ik heb betaald via Western Union.

In de net ontvangen Sonar staat een heel artikel om raketten af te schieten.
Er wordt een Engel Typhoon gebruikt waar voor een luik opengaat en dan de raket afgeschoten kan worden.

Hein

Hello Raf and Mankster,

thanks for the link for Boris. That's the place were I've been looking for.

Regards Bert

Hello,
be careful to order by Boris Volkov (rusubs@yandex.ru), for a job I sent 200 euro back in 2005 and since then I have received only promises to finish the job today but still nothing .....:(
I wish these scammers were deleted from online sales.
He knows that no foreigner can log in Severodvinsk, so you feel safe and legittiamto making scams.
I've also heard others who have sent money without getting anything in return ....
Good luck ...:snipersmile:

hallo

send money ?????
i used paypal and had no problem what so ever

regards raf

payment to Boris

het is al even geleden maar ik had geen enkel probleem. Betaling vond toen plaats via WesternUnion. De bouwplannen had ik binnen 4 dagen in m'n bezit.
Misschien is'ie hebberig geworden.:eek:

het is al even geleden maar ik had geen enkel probleem. Betaling vond toen plaats via WesternUnion. De bouwplannen had ik binnen 4 dagen in m'n bezit.
Misschien is'ie hebberig geworden.:eek:

I do not know what to tell you .... this is my experience, and with the utmost honesty I wrote to Boris Volkov saying that I told the truth. Just scanner can do the payment and put it online for models ever received.
I will continue to write in every forum possible.

Back