parat 31 jul 2004 #1 hallo ik ben op zoek naar bouwplannen voor een cap,een extra of andere freestyl vliegers. liefst met een spanwijdte van 180 cm. heeft er iemand bouwplannen liggen of kent er iemand links waar ik zo'n plannen kan vinden? groeten parat
hallo ik ben op zoek naar bouwplannen voor een cap,een extra of andere freestyl vliegers. liefst met een spanwijdte van 180 cm. heeft er iemand bouwplannen liggen of kent er iemand links waar ik zo'n plannen kan vinden? groeten parat
E extra Guest 31 jul 2004 #3 heb hier een perfecte kit liggen van een extra 330S gfk romp en tempex met balsa vleugels,vliegt super.
heb hier een perfecte kit liggen van een extra 330S gfk romp en tempex met balsa vleugels,vliegt super.
parat 1 aug 2004 #4 extra schreef heb hier een perfecte kit liggen van een extra 330S gfk romp en tempex met balsa vleugels,vliegt super. welke grote heeft het? welke motor moet er op? heeft u eventueel foto's er van? groeten parat
extra schreef heb hier een perfecte kit liggen van een extra 330S gfk romp en tempex met balsa vleugels,vliegt super. welke grote heeft het? welke motor moet er op? heeft u eventueel foto's er van? groeten parat