Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Rede dat ik van het gemiddelde gebruik uit ging is ditMijn zorgen gaan ook niet over het gemiddelde gebruik maar over het piek gebruik.
Dus de 5A nominaal zou wel eens te weinig kunnen zijn.
Ik gebruik niet meer dan 50mAh, bij alles daarboven, loopt iets aan, zijn je uitslagen te groot of stuur je te veel.
Inderdaad, hier ook 50mah voor een B programma, zelfs met 20kg digitale servo's.
Ik neem aan dat die er niet voor de sier inzitten maar dat deze trekkracht ook daadwerkelijk nodig is.
Ha Willy,
Ik raad je ten zeerste aan om dat te gebruiken wat bewezen goed werkt.
Ik gebruik al twee jaar deze zonder enig probleem:
DPSI Micro - SingleBat 5.9/7.2 JR | DPSI Micro Familie | DPSI SYSTEME
4A continu, 25A piek
Zo te zien aan het koelblok op de behuizing is het een lineaire BEC, niet?
Heeft dat nog nadelen t.o.v. een schakelend exemplaar, apart van het feit dat ze minder efficient met energie omgaan?
Het zou niet de eerste keer zijn dat een prop met meer spoed (ondanks dat het nummer gelijk is) als mindere word bestempeld, puur omdat hij minder trekkracht levert stationair en meer stroom trekt. Eigenlijk zou je de volgas trekkracht moeten meten bij normale vlieg snelheid, mss dat het dan iets zegt over over de prestaties.Ook wat betreft vliegen bevalt de Turnigy overigens beter dan de Menz. Dat je verwacht na de metingen dat de Menz beter zou performen dan de Turnigy mag je me eens op de club uitleggen.
Dan neem ik even aan dat jij de C5065D hebt, dus die met gelijk kv aan de sk.Wim (met de twee de Challenge, vlieggewicht 4200 gram) vliegt met een Turnigy SK5065. Zou iets beter moeten presteren dan de C5065 die ik heb. Met een 18x10, gemeten trekkracht 5,8 kg, performed het model minder dan de mijne met een 17x10. De laatste vlucht heeft Wim gemaakt met een 18x12. Gemeten trekkracht 7 kg bij 60A stroomopname. Zo op het oog vliegen beide modellen even snel. En ook het verticaal doortrekken bij een Victory rol verschilt niet zichtbaar. Nu was dat met het slechte weer wel moeilijk objectief te beoordelen.
Idd, das het lastige. was het ff vergetenIk heb even naar de klapprops gekeken. Uitdaging wordt een spinner van 75 mm en een middenstuk op een 8 mm as past te vinden. Ik zoek nog even door.