bouwtekening en bouw beschrijvingnen

hallo allemaal

ik heb even een vraagje heeft er of bestaat er een bouwtekening van de UIVER dat bekende vliegtuig

als tweede ik heb een in aanbouw zijnde boot een sleper die is wel bij veel mensen bekend dat is de FURIE nu is dit een zelf bouw de tekening is vergroot op schaal van een klein schaal model .ik heb er een echte stoom machiene voor en op stoom aangedreven aandrijving ik ben tot nu toe nog een leek in modelen bouwen al ben ik meubelmaker dit is echt andere koek dus als er iemand mij info kan geven en of tekening heeft want die schijn ik ook niet allemaal te hebben zou ik dit graag horen

alle hulp is welkom

Mzvg Ger:D

tekening van de uiver

Er is een man die lid is van Phantasy in Blue, een vliegclub met de Nederlandse vloot zeg maar.
De naam van deze meneer is Yke Rusticus, en deze meneer heeft de bouwtekening van de 'UIVER' als ik dat goed onthouden heb!
Als u de Douglas DC-2 bedoelt tenminste!

Met vriendelijke groet,

Johan

das toppie berichtje dat brengt me al wat korter bij de droom van me oom

ja dat klopt het gaat om de DC-2 daar kon ik niet op komen ik kon me alleen de naam UIVER herrinneren
bij deze bedankt ik zal dan maar is kijken of ik in contact kan komen met die beste man

Mzvg Ger

Hallo Brandaris

zeg bedankt voor je tip maar helaas kan ik naar die club geen mail versturen om wat te vragen en dat heeft met mijn outlookexspress te maken vanwege ik in spanje zit en een andere instelling moet gebruiken dan pop3 en smtp kan ik op dit moment geeen mail versturen en kan er ook niet achter komen wat het mail adres is .nu heb ik een vraag mocht u in de gelegen heid zijn om dat voor mij te doen dan bij deze dit is mijn mail adres ger@houseforce.biz

Mzvg Ger

Aan het bestuur van VMBC het Anker: h.vanrossum@casema.nl ; info@kooltrouwautos.nl ; gheringa@casema.nl
van: Ger
================================
hallo allemaal