C
christine
Guest
Hallo allen ik heb ergens gelezen dat men de bouwplannen en tekkeningen kan bekomen van de bismarck alleen spijtig dat het adress niet meer vind kan iemand mij helpen dan bij voorbaad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoi allemaal,
de 1ste keer dat ik hier post maar wilde vermijden dat er teveel dezelfde threads komen.
Maar ik zit met de volgende vraag, kan er iemand mij behelpen aan een bouwplan van de Bismarck's romp en tussenschotten op schaal 1:100?
Een scan of dergelijke zou tof zijn, de rest heb ik niet nodig.
mvg sturmer
Heb je alleen het spantenplan en lijnenplan nodig?
Een maat van me heeft toen de tekeningen van me gekocht en is nu bezig met de Bismarck.
In totaal als je ze allemaal zoekt zijn het 7 tekeningen van bijna 3 meter bij 1 meter.
Zijn niet te copieeren bij multicopy helaas, maar wel met een offset machine.
Heb het al een keer gedaan, is wel tijdrovend maar te doen.
Zelf heb ik het zusterschip de Tirpitz, en de slagschepen Yamato , New Jersey en de Missouri en het Nucleare vliegdekschip USS Enterprise
Radiografiche vaargroep Rijnmond - Windows Live
sesjo@kabelfoon.nl
Hallo Sturmer heb zo juist even naar die site gegaan met al die mooie foto's en heb veel van de bismarck gezien maar wat ik jou wilde vragen is wat is die witte ring die op de bismarck is heb al vele foto's gezien maar niet met die ring sorry dat ik dat vraag maar zoals je al weet ik ben maar een beginneling en wil wel bijleren en weten dank bij voorbaad
Hallo Christine ik heb de bouwtekeningen van de Tirpitz/Bismarck schaal 1 op 100. Bij interesse stuur me een berichtje op m.brummel@casema.nl Tegen elk aannemelijk bod. BrummelientjeHallo allen ik heb ergens gelezen dat men de bouwplannen en tekkeningen kan bekomen van de bismarck alleen spijtig dat het adress niet meer vind kan iemand mij helpen dan bij voorbaad