bouwtekening gezocht van een werpzwever

waar doel je op?? een DLG??? een gewone zwever?? hout of depron?? iets specifiecer kan wel makkelijk zijn :wink:

ongeveer zo als deze

thumb_ofa3dez.jpg

De foto die je plaatst is van de OFA. In het HLG/DLG forum is veel over dit vliegtuig te vinden. Leuk vliegtuig dat niet heel moeilijk bouwt, absoluut een leuk project! Tekening kan je voor niets krijgen door een mail te sturen maar mail@f3k.nl of een pb aan Theo.

Ik heb een tekening van een HLG Dynaflite Talon 127cm +- 400 gram keuze uit normale of V-tail

Alleen zelf nooit helemaal afgebouwd nog, wil dat wel doen maar dan Brushless conversion aangezien ik in de betuwe woon en de hoogste helling een dijk langs de waal is. :D

dyfa2017.jpg

Dynaflite K30 Talon Sailplane

Laatst bewerkt:
Ik heb een tekening van een HLG Dynaflite Talon 127cm +- 400 gram keuze uit normale of V-tail

Alleen zelf nooit helemaal afgebouwd nog, wil dat wel doen maar dan Brushless conversion aangezien ik in de betuwe woon en de hoogste helling een dijk langs de waal is. :D

De Talon lijkt meer op een echte hellingkist, al is ie een beetje klein, en niet zozeer een HLG.
Zelf heb ik er wel een gemaakt. Een vreselijk leuk kistje en vooral aan de helling (hier in de duinen).

Ook heb ik veel plezier gehad van de EON van 150 cm. Oorspronkelijk ontworpen als HLG maar met een klein haakje eronder heerlijk voor de (bijna)windstille avonden.

745847e841d4b6c53.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back