R Ric 6 mrt 2011 #1 Wie kan mij helpen aan de bouwtekeningen en -beschrijving van de HMS Victory van Artesania? Met een copy zou ik al heel blij zijn! Vriendelijke groet, Ric (weet even niet zeker of ik in het juiste forumdeel zit) Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
Wie kan mij helpen aan de bouwtekeningen en -beschrijving van de HMS Victory van Artesania? Met een copy zou ik al heel blij zijn! Vriendelijke groet, Ric (weet even niet zeker of ik in het juiste forumdeel zit)
C cocquytluc 30 nov 2014 #2 Ric zei: Wie kan mij helpen aan de bouwtekeningen en -beschrijving van de HMS Victory van Artesania? Met een copy zou ik al heel blij zijn! Vriendelijke groet, Ric (weet even niet zeker of ik in het juiste forumdeel zit) Klik om te vergroten... Beste Ric, ik ben net als jij naar hetzelfde op zoek,ben jij eraangeraakt of kan jij me verder helpen? luc@cocquytbouw.be
Ric zei: Wie kan mij helpen aan de bouwtekeningen en -beschrijving van de HMS Victory van Artesania? Met een copy zou ik al heel blij zijn! Vriendelijke groet, Ric (weet even niet zeker of ik in het juiste forumdeel zit) Klik om te vergroten... Beste Ric, ik ben net als jij naar hetzelfde op zoek,ben jij eraangeraakt of kan jij me verder helpen? luc@cocquytbouw.be