Bouwtekening Wiesel

Hallo,

Ik weet dat dit al 1001 keer is gevraagd maar toch doe ik het ook nog een keer. Heeft iemand van jullie de bouwtekeningen van de F1-1KG wiesel? Ik heb de tekeningen van de spanten al op een word document, maar ik zou graag de gehele tekening met beschrijving hebben.

Nadat ik voor 6 jaar geleden mijn motor van mij eerste wiesel heb laten doorbranden, is de wiesel op zolder gekomen en nooit echt meer aangeraakt. Ik zou dus nu graag een nieuwe bouwen.

Mvg,

Oke, maar zo ver was ik ook nog wel gekomen. Ik vroeg om de orginele tekening met beschrijving. Die kan ik namelijk op dat topic niet openen

Hallo RC Metal, Ik heb ook alles m.b.t. de Wiesel van het internet gehaald, zie de link van Boris,hieronder. Gr. Klaas.

Laatst bewerkt:
Boris, Dat is inderdaad zelfs nog meer dan ik heb. Daarmee moet het zonder meer lukken! Kwestie van netjes zagen of snijden en plakken. Met mijn kleinzoon het scheepje van 3,5 mm triplex gebouwd, maar dan wordt hij eigenlijk te zwaar. Leuk ding om mee te varen. Wel regelmatig even stoppen om de accu te wisselen. Gr. Klaas.

Back