Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is denk ik de timing van je regelaar.
Zet hem eens op normaal of soft. en probeer het dan nog eens.
Vandaag zelfde probleem met een buitenloper maar regelaar nog niet bijgesteld, kan is groot dat dit het wel is.
Ik vond het ook een leuk ding, ik heb de tekening van de Pitts en de Extra 330 ook, dus wie weet ...Mooi kistjeHeb die voor buiten en de verkleinde X-tra 330L voor binnen.
Vanmiddag zelfs mee in de straat gevlogen![]()
OK dank voor je advies, ik probeer eerst de 3S Lipo. Mijn motortje draait 1100 Kv. Als we elkaar zien op de club wil ik eens doorpraten over dat berekenen van een setup. Ik snap het gedeeltelijk, maar niet helemaalOp 3S denk ik dat je het wel moet redden.
Die typhonn 6-3d van mij zit in dezelfde gewichtsklasse en die trekt meer dan voldoende op 3S en dat is met een 8x4.3. Die is ook ik dacht 1400kv.
Goeie tip, zo heb ik het vanmiddag ook gedaan. Ik kreeg de ingeving om de onderkant van de servo met plakband af te dekken. Ik heb ook erg weinig epoxy gebruikt, dus ik denk dat het helemaal goed zit, maar toch bedankt voor de tip !Tip voor je servo's: Gewoon even normaal transparant plakband erom heen draaien en dan pas verlijmen.
Zit goed genoeg vast en je hebt de servo zo weer schoon als je hem ergens anders gaat inbouwen.
Ik heb de voor de carbonstaaf ruimte gemaakt met de soldeerbout.net de goede dikte voor de carbonstaaf erin te leggen.Met zap(foam safe) en kicker erin gelijmd.En normaal gezien houd het de boel wel stevig aan mekaar.
De batterij en de ontvanger word vastgezet met velcro maarmoet het terug herdoen.Had de depron niet zuiver gemaakt met wat alcohol en dan kleeft de velcro niet.Is losgekomen na zijn maiden.
ze hebben die tubes ook wel bij de xenos :wink:
ziet er verder goed uit
Hey Freek,Ziet er goed uit hoor! Maar control horns kun je toch makelijk zelf maken? Wat ik meestal doe is een oude geodriehoek verknippen, dat is mooi plat maar je kan natuurlijk ook andere dingen gebruiken zoals een plastic deksel etc. Ik hou je draadje goed in de gaten, ga zo door!