ik heb hem ook vliegt leuk
hier het linkje: RC-Sim-Download - Kommentare und Bewertungen
groeten Jeroen
groeten Jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb hem ook vliegt leuk
groeten Jeroen
Hey Freek,
leuk dat je meeleest. Jouw tip heb ik wel eens vaker gelezen, maar die persoon maakte ze van oude bankpasjes ... zeker een vrouw met een gat in haar hand?
Grtz,
Menno
Hey Freek,
leuk dat je meeleest. Jouw tip heb ik wel eens vaker gelezen, maar die persoon maakte ze van oude bankpasjes ... zeker een vrouw met een gat in haar hand?
Aan de andere kant zag ik net dat ze bij Hobbycity maar $0,14 (€0,09) per stuk kosten. Toch eens wat mee laten komen bij m'n volgende bestelling. Voor die prijs kan je natuurlijk niet zelf tobben
.
Grtz,
Menno
Hey allemaal,
even de vorderingen melden in het draadje. Gaat weliswaar langzaam, maar er zit beweging in.
Grtz,
Menno
Ha die Thijs,
ik weet nog dat ik bij m'n eerste Mini-moth erg veel plezier van de uitgebreide bouwbeschrijving van Dirk (je weet wel nr. 57) heb gehad.
Verder zie ik dat bij veel bouwdraadjes terug, juist aan de detailfoto's heb
je als (beginnende) bouwer veel.
Dat was voor mij reden om de bouwverslagen zo uitgebreid mogelijk te maken, dan heeft een ander er ook lol van.
Ik denk morgen zo ver te komen dat ie af komt
Groeten terug aan je familie, hobbyen nu met z'n drieen ? Wel slim, krijg je daar geen woorden over
Grtz,
Menno