Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
success ! Heb toevallig gisteren mijn eerste test vlucht gemaakt met de t-rex 450S en de agusta body.
Ben benieuwd of in deze body betere retracts zitten.
Zeer mooi... 'k Ben al benieuwd hoe dit machientje er gaat uitzien...
Binnenkort, als mijn eigen mini Titan is omgebouwd tot een AH-1W Cobra, start ik ook met de bouw van een A-109 Agusta. De versie die ik ga bouwen is de Agusta Power van Thunder Tiger. Maar als het zover is start ik er hier ook een bouwstripje over.
Heligroeten, succes en vooral veel plezier met de bouw,
Heb alles gedemonteerd voor groot nazicht, want na 2 jaar rond vliegen en van alles mee te maken treden er van allerlei sleitages op, maar dit viel goed mee,