Bouwverslag Agusta 109A TT Mini Titan

ok gaaf! foto's? gaan we volgen!:)
 
moet je ff zoeken op eht forum, is al vaak beschreven;)
 
succes met de bouw

hallo,dat ga ik ook even volgen,grtz Dimitri
 
Succes met de bouw... Dit draadje ga ik zeker volgen... net een abonnementje aangevinkt.
Hopelijk komen er gauw foto's...

Heligroeten,

Nick
 
success ! Heb toevallig gisteren mijn eerste test vlucht gemaakt met de t-rex 450S en de agusta body.
Ben benieuwd of in deze body betere retracts zitten.
 
Foto

Hierbij deze de eerste
full
foto.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Foto

Bij deze waar de body op komt te zitten, is reeds twee jaar oud
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kopieer de IMG tag en plak die in je bericht, dan zien wij de foto ;)
 
Derde keer goede keer

We gaan het nog eens proberen met de foto's
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer mooi... 'k Ben al benieuwd hoe dit machientje er gaat uitzien...

Binnenkort, als mijn eigen mini Titan is omgebouwd tot een AH-1W Cobra, start ik ook met de bouw van een A-109 Agusta. De versie die ik ga bouwen is de Agusta Power van Thunder Tiger. Maar als het zover is start ik er hier ook een bouwstripje over.

Heligroeten, succes en vooral veel plezier met de bouw,

Nick
 
Heb alles gedemonteerd voor groot nazicht, want na 2 jaar rond vliegen en van alles mee te maken treden er van allerlei sleitages op, maar dit viel goed mee,

en dan maar het onderstel plaatsen.
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Test vlucht

Hier bij deze een foto van de test vlucht op de thuis basis, het lukt me niet om verschillende fotos onder mekaar te zetten.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top