bouwverslag: AirForce -Airboat-

Hallo Theo,

Ten eerste bedankt voor je reactie, ik waardeer het dat je toch redelijk wat moeite heb gedaan om het uit te zoeken;-). Alleen ik heb via het EDFsubforum al een reactie gekregen, die zei dat ik gewoon wat moest proberen. Als hij dan stotterde of verkeerd om draaide ik 2 draaden moet vervangen, enzo. Toch nogmaals bedankt!

m.v.g. Alex

Alleen ik heb via het EDFsubforum al een reactie gekregen, die zei dat ik gewoon wat moest proberen. Als hij dan stotterde of verkeerd om draaide ik 2 draaden moet vervangen, enzo.

Je kunt idd gewoon de draden aansluiten, en dan proberen. Als hij de verkeerde kant op loopt moet je twee draden omwisselen. Voor de rest leuk projectje!

Groeten Halmar

Dankje Halmar. Ik heb inmiddels al de EDF aangesloten (gelijk goed:-)). Ik heb hem getest op 7.2volt waarbij hij al aardig wat kracht had. Ik heb er gelijk een klein hovercraft projectje van gemaakt:P. Alleen het probleem is dat ik de EDF op 14.4volt wil laten lopen alleen dan is er kans dat me accu's te warm worden. Dus dat moet ik nog een keertje allemaal gaan uitzoeken of dat lukt. Ik zal proberen om een filmpje van de EDF te maken als hij op 14.4volt draait.

Back