Pasqual
Forum veteraan
Na de Schumacher Mission 3 komt er een ander bouwverslag van een recente tourwagen. Het is de nieuwe tourwagen geworden van Team Associated genaamd de TC5 Factory Team. Hiervan komt weer als gewoonlijk een (hopelijk) mooi bouwverslagje met goede foto's.
Bouwverslag:
Gister samen met Robert wezen rijden bij PK. Beetje rond crossen met de Suzuki Swift om er nog wat rondtjes mee te maken en te oefenen voor de volgende M-Auto cup. Robert die had zijn ongebouwde Associated TC5 Factory Team meegenomen en na het rijden heb ik hem maar stiekum mee naar huis genomen zodat ik hem kan bouwen in plaats van Robert
De doos van de TC5 FT is lekker klein maar zit behoorlijk vol met alle onderdelen die netjes in zakjes zijn verdeelt die je per stap nodig hebt. Deze zakjes zijn vervolgens ook weer netjes in zakjes verdeelt zodat je redelijk makkelijk kan terug vinden welk zakje je moet open maken. Hieronder een foto van de doos met daarop de BoxArt.
Op de foto hieronder een kijkje in de doos als je deze net open doet. Zoals te zien zit de doos lekker vol met zakjes, vol met onderdelen. Helemaal onder op is de "Owner's Manual & Tuning Guide" te vinden en in het zelfde zakje zit ook nog een "Catalog & Parts Listing". Ook zit er nog een mooi sticker velletje bij, maar deze had Robert al uit de doos gepikt.
Op de twee foto's hieronder de inhoud van de doos te zien. De standaard bodemplaat gaat niet gebruikt worden door Robert en deze wordt gelijk vervangen voor de "TC5 ITF Lower Chassis (ASC31140)". Deze bodemplaat is dunner als de standaard bodemplaat, voor de rest is de bodemplaat gelijk aan de standaard TC5 bodemplaat. Robert gaat de TC5 vooral voor Asfalt in combi met rubber rijden waardoor de ITF plaat beter gaat als de standaard ie meer voor FOAM bedoelt is.
Hier blijft het voor vandaag even bij. Ga nu wat dingen voorbereiden zoals de bodemplaat lijmen en wat bij vijlen zodat de accucellen netjes in de accu gaten vallen. Het is nu ook net wat te donker om mooie foto's te maken met mijn huidige opstelling. Dus hopelijk morgen meer over deze nette TC5 FT met de eerste foto's van de bouw.
Bouwverslag:
Gister samen met Robert wezen rijden bij PK. Beetje rond crossen met de Suzuki Swift om er nog wat rondtjes mee te maken en te oefenen voor de volgende M-Auto cup. Robert die had zijn ongebouwde Associated TC5 Factory Team meegenomen en na het rijden heb ik hem maar stiekum mee naar huis genomen zodat ik hem kan bouwen in plaats van Robert

De doos van de TC5 FT is lekker klein maar zit behoorlijk vol met alle onderdelen die netjes in zakjes zijn verdeelt die je per stap nodig hebt. Deze zakjes zijn vervolgens ook weer netjes in zakjes verdeelt zodat je redelijk makkelijk kan terug vinden welk zakje je moet open maken. Hieronder een foto van de doos met daarop de BoxArt.

Op de foto hieronder een kijkje in de doos als je deze net open doet. Zoals te zien zit de doos lekker vol met zakjes, vol met onderdelen. Helemaal onder op is de "Owner's Manual & Tuning Guide" te vinden en in het zelfde zakje zit ook nog een "Catalog & Parts Listing". Ook zit er nog een mooi sticker velletje bij, maar deze had Robert al uit de doos gepikt.

Op de twee foto's hieronder de inhoud van de doos te zien. De standaard bodemplaat gaat niet gebruikt worden door Robert en deze wordt gelijk vervangen voor de "TC5 ITF Lower Chassis (ASC31140)". Deze bodemplaat is dunner als de standaard bodemplaat, voor de rest is de bodemplaat gelijk aan de standaard TC5 bodemplaat. Robert gaat de TC5 vooral voor Asfalt in combi met rubber rijden waardoor de ITF plaat beter gaat als de standaard ie meer voor FOAM bedoelt is.


Hier blijft het voor vandaag even bij. Ga nu wat dingen voorbereiden zoals de bodemplaat lijmen en wat bij vijlen zodat de accucellen netjes in de accu gaten vallen. Het is nu ook net wat te donker om mooie foto's te maken met mijn huidige opstelling. Dus hopelijk morgen meer over deze nette TC5 FT met de eerste foto's van de bouw.