Hallo allen
Het is weer een tijdje geleden maar hier weer een update
Me pc doet het weer een beetje was door het fotomodelbouwforum helemaal van de kaart
ben begonnen een andere kraangiek het is een hoop werk maar vind het mooier
Ook de kraan en kabine in elkaar gezet en een kraan maak ik draaibaar heb er een servo voor gebruikt wou eerst met een motortje maar de kans bestond dat hij tever door ging draaien (Ik wil de bedrading voor de verlichting wel heel houden)
Hier de servo ondersteboven
Plaat voor onder de kraan (moet nog een gat in)is reeds gebeurt 2 foto's omhoog
Kabine vast geplakt witte draadje is om heb even op z'n plekkie te houden (let niet op de rommel op me werkbankje) Het kraantje moet natuurlijk nog verder afgewerkt worden
Geheel weer even opgezet
En toen ben ik maar even begonnen om voor me vlammetje dat ik graag wil en iets te verzinnen multie switchje weer uit de kast via een maat van me een gasblok geregelt en met een relais en 24v via me multieswitch aan de gang gekregen (ben er nog lang niet klaar mee maar het begin is er ) nu nog opzoek naar een goede onstekings travo
bovenin de foto is het gasblokje te zien
en vanavond weer begonnen met het aftekenen van een paar platen ik wil het zo maken dat ik de bovenkant die ik nu heb er in kan laten zakken dan kan ik de schuine kanten daar opmaken en ik kan overal goed bij
Dat was het weer even binnekort verder met de 2e en 3e kraan maar dat verdeel ik een beetje over de bouw het is best een knip en plak werk maar we komen er wel
groet Stefan