Bouwverslag bruder man kipper

dag iedereen,

na wat aansleep dan toch begonnen aan mijn bruder MAN ombouw tot kipper.
Mijn doel is om de cabine met kiepbak op een eigen chassis te plaatsen, en deze vervolgens op een bestaand chassis van een tamiya 3 asser te plaatsen,(waarnaar ik nog steeds op zoek ben, mag zonder elektronica zijn, vooral de assen en de rails zijn belangrijk)

vandaag begonnen aan het chassis
full
full
full
full
full
full

ik heb ook een deel van de wielkasten uitgezaagd, zo kunne de wielen makkelijk draaien.

Laatst bewerkt door een moderator:
hey sorry om zomaar binnen te vallen hoor maar ben nieuw in het hele modelbouw gebeuren en zou graag een bruder model ombouwen naar rc dus had graag eens een paar vraagjes gesteld ivm ombouw bruder truck het gaat om een 8 x 8 mercedes actros kipper en zou deze graag aanpassen tot rc nu was men vraag (of een van de vragen )
welke onderdelen ik nodig heb om hem rijklaar te maken en/of waar ik men stukken eventueel kan bestellen.
en welke onderdelen die ik nodig heb om hem te laten kantelen (laden/lossen)

bedankt bij voorbaat
mvg kevin

Dag GiDu, ik heb nog een nieuwe tamiya MAN 6x4 staan hier en die mag weg in de zin dat ik deze wil verkopen omdat deze niet meer in de schaal past waarin ik bouw en heb ook nog nieuwe geluids module van tamiya bij intresse roep je maar even
SAM_0624.JPG
SAM_0628.JPG

beste hoeveel zou de prijs gaan voor de trekker alleen ben wel geintereseerd

mvg kevin en bedankt voor de snelle reactie

Back